טיפול טבעי

איפה קונים מיץ חמוציות טבעי?

איפה קונים מיץ חמוציות טבעי

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

מיצים טבעיים סחוטים מפירות ידועים כבעלי יתרונות בריאותיים רבים ביותר ולא מעט אנשים בוחרים לשתות אותם כיום מדי יום ביומו. כמובן שניתן למצוא כיום מגוון רחב של מיצים טבעיים סחוטים וחשוב ביותר לבחור את המיצים הטבעיים המתאימים לכם בהתאם לסגולות הבריאותיות שיש להם.

מיץ חמוציות טבעי הוא מיץ בעל סגולות בריאותיות רבות לכלל האוכלוסייה.

אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם לשתות מיץ חמוציות טבעי והיכן אתם יכולים לרכוש אותו, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

חמוציות - מה צריך לדעת?

החמוציות הן ממשפחת פירות היער והמקור שלהן הוא בצפון אמריקה. ילידי אמריקה הלבנים כינו את שיח החמוציות בשם קרנביז שכן הגבעול והפרח הזכירו להם את ראשו ומקורו של עגור. חמוציות נחשבות לפרי מרפא ברפואה העממית של צפון אמריקה.

בין היתר שימשו פרחי החמוציות לצורך חבישת פצעים, טיפול בבעיות שונות בדרכי השתן וכן לטיפול בשלשולים. מעבר לכך החמוציות מונעות דלקות בדרכי השתן וכן מחזקים את המערכת החיסונית. פרי החמוציות משמש כמקור לויטמין סי ויש להן ערכים תזונתיים רבים לרבות: סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, חומצה אלגית, פוליפנולים ועוד.

היתרונות של מיץ חמוציות טבעי

למיץ חמוציות טבעי יש לא מעט יתרונות בריאותיים. ראשית כל, צריכה שלו מפחיתה את הסיכון לכיבים פפטיים בקיבה לרבות אולקוס, אשר המקור שלהם בפעילות של החיידק הליקובקטר פילורי. בתקופה של לחץ, מתח, תזונה לא מאוזנת וכן עם הגיל עולה הנטייה להידבק בחיידק המדובר.

מיץ חמוציות מעכב היצמדות של חיידקים לדפנות של דרכי השתן וכן לדופן של תאי הקיבה. כתוצאה מכך החיידק מחליק החוצה מהגוף ולא מתרבה. על פי מחקרים שונים שתייה של שתי כוסות מיץ חמוציות עשויה למנוע הדבקות בחיידק הליקובקטר בקיבה הן במבוגרים והן בילדים. החמוציות תורמות גם להורדת הסיכון להתפתחות דלקות וכן כיבי קיבה אשר יכולים להגדיל את הסיכון להופעת סרטן הקיבה.

מעבר לכך, מיץ חמוציות יכול לסייע בהורדת הסיכון למחלות לב וכלי דם, כיוון שיש ביכולתו לשהות ולדכא את חמצון הכולסטרול הרע.

על פי מחקרים שונים שנערכו שתיית מיץ חמוציות על בסיס יומי מורידה את רמת חמצון הכולסטרול הרע בדם, תורמת לעלייה ברמה של הכולסטרול הטוב אשר מגן על כלי הדם וכך היא תורמת להפחתת הסיכון לטרשת העורקים וכן למחלות כלי דם ולב.

היכן ניתן לרכוש מיץ חמוציות טבעי?

בשל העובדה שמיץ חמוציות טבעי הוא בעל יתרונות בריאותיים רבים, לא מעט אנשים תוהים היכן ניתן לרכוש אותו. על אף שניתן למצוא מגוון חנויות וחברות שונות המציעות מיצים טבעיים למכירה לרבות מיץ חמוציות, הרי שאין ספק שחשוב לבחור את המקום הטוב ביותר לרכוש בו מיץ חמוציות איכותי מאוד.

בכדי לרכוש מיץ חמוציות טבעי ואיכותי, כדאי שתיכנסו לאתר: pommerantz.co.il.

מנורת מלח
טיפול טבעי

איך אפשר לטפל באסטמה?

כולנו מבינים כי החיים היומיומיים של אנשים עם אסטמה יכולים להיות מאתגרים וכואבים. אסטמה היא מחלה כרונית שמשפיעה על מערכת הנשימה וגורמת לצפיפות בדרכי הנשימה

לצפייה »
טיפול טבעי

מה זה קמגרה וכיצד הוא משפיע?

קמגרה, הגרסה הגנרית של ויאגרה, היא תרופה שדורשת לקחת אותה רק כ-15 דקות לפני פעילויות מיניות, שבהן השפעותיה המלאות מושפעות. זה מאפשר שימוש מיידי, משהו

לצפייה »
דלקת עיניים תינוקות טיפול טבעי
טיפול טבעי

 דלקת עיניים תינוקות טיפול טבעי

תינוקות, בדיוק כמו המבוגרים, נחשפים לסיכונים ללקות בדלקות עיניים, יש מבניהם מי שיסבול מהן במשך הלידה, בעקבות חיידקים שנמצאים בתעלת הלידה. כאשר תינוק סובל מדלקת

לצפייה »
דלקת לבלב טיפול טבעי
טיפול טבעי

דלקת לבלב טיפול טבעי

למי מבניכם שלא מודע בכלל לקיומו של הלבלב בגוף שלכם, נקדים ונבהיר בזאת כי הוא ממוקם מאחורי הבטן, ולמעשה הוא נמצא בחלק העליון של הבטן

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝