תרופות סבתא

פצעים בלשון תרופות סבתא

פצעים בלשון תרופות סבתא

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כאשר יש פצעים בלשון, בדרך כלל הם מלווים בכאבים, ולמרות שאין פה ממש סיבה לדאגה, בכל זאת זה ממש לא קל להתעלם מתחושות הכאבים. במקביל לכאבים, פצעים בלשון לרוב מלווים עם הסימפטומים הבאים – תחושה של בעירה, בליטות קטנות, נפיחות, כתמים לבנים או אדומים, או אזורים מוגבהים, וכמובן כאבים. יש המון תרחישים אשר משפיעים על הלשון שאפשר למנוע, באמצעות שמירה על היגיינת פה טובה. אך אם כואב לכם בלשון, יש מספר פצעים בלשון תרופות סבתא שעשויות להקל על הכאבים, תלוי בגורם לפצעים הללו.

במידה והכאבים נמשכים למעלה משבועיים, או שמציגים את עצמם ביחד עם כל מיני תסמינים מטרידים אחרים, מן הסתם שהגיע הזמן לפנות אל רופא המטפל שלכם. באופן כללי, כדאי שתדעו כי אפשר לטפל במרבית הגורמים לכאבים בלשון, כמו למשל – פצעים בהמשך למחלת הסרטן, בלוטות טעם נפוחות ואף פציעות בפה, על ידי פצעים בלשון תרופות סבתא. פצע בלשון תרופות סבתא עשויות אף לסייע לכם בהקלה על כאבים בתוך הלשון, אשר נגרמים באמצעות מנעד רב של מצבים רפואיים חמורים יותר, כמו לדוגמה - תסמונת פה בוער או לחלופין קיכלי פה, בתור חלק ניכר מן תכנית טיפול רפואי.

אנחנו ממש מאמינים שאתם אנשי האשכולות, ידכם בכל, ובכל ידכם. תחומי העניין והידע שלכם בוודאי מרובים, אין לנו בכלל ספק בזה. יחד עם זאת, עוד לא נולד הבן אדם שמבין בכל התחומים, וככלות הכול מדובר בתחום שנחשב לדי זר למרבית בני האדם. אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו ממליצים לכם מכל הלב והנשמה – תקראו את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לסיום דבריו, ובאופן הזה יהיה באפשרותכם להתוודע למנעד נרחב של עובדות חדשות, שבספק רב אם ידעתם או אם שמעתם עליהן אי פעם, עד שתגיעו לקרוא את המאמר הזה.

האם פצעים בלשון תרופות סבתא יכולים להשתפר באמצעות הדרכים הבאות?

באמת ובתמים, כי פצעים בלשון תרופות סבתא יכולים להשתפר על ידי כל מיני דרכים, שתיכף נשטח אותן בפניכם. בעוד שמים קרים והן קרח מלווים באיכויות של הרדמת המקום, באופן הזה שצריכה שלהם, כמו גם מציצה של קוביות קרח בהכרח תסייע לכם בהקלה על הכאבים של הפצעים בלשון, שמהם אתם סובלים, לרבות כאבים אשר נגרמו כתוצאה מפה בוער או מיובש בפה. והגיע הזמן להפסיק לדשדש במקום, תוך כדי שנציג בפניכם את הדרכים לשיפור הפצעים בלשון -

  • פצעים בלשון תרופות סבתא על ידי שימוש באלוורה – אלוורה נחשבת למהימנה, בעוד היא ידועה ביכולותיה להרגיע את העור. וזה אף חל במקרה של פצעים על גבי הלשון. אתם עשויים לשטוף את הפה שלכם עם תמצית של אלוורה מספר פעמים ביום. כמו כן, לאלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ושתיית תערובת של אלוורה ידועה כמרפאה גם כיבי קיבה. היא מציעה הקלה באמצעות ריפוי של רירית הקיבה והפחתה של הפרשות חומציות. אנחנו ממש מודעים לסגולות ההמוניות שהצמח העסיסי הזה, האלוורה, יספק לעור שלכם. בוודאי שלא תופתעו לגלות כי האלוורה נחשבת לתרופת הסבתא המובילה לפצעים בלשון. רק תלחצו מעט ג'ל אלוורה טרי ואז תמרחו על גבי האזור הפגוע, תכונת החיטוי העשירה של צמח האלוורה תספק הקלה לאלתר לפצעים הכואבים בלשון שלכם.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא באמצעות שימוש בנוגדי חומצה - נוגדי חומצה משמשים לנטרול חומצת קיבה ויכולים לסייע בהקלה על לשון צריבה או כואבת, בפרט אם הפצעים בלשון נגרמים באמצעות ריפלוקס חומצי.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא בעזרת אבקת סודה לשתייה - לכאבים ולנפיחות בלשון, כדאי שתנסו לשטוף את הפה בתערובת של מים חמים וסודה לשתייה, כפית אחת לכל חצי כוס מים. ניתן אף להכין משחה מסודה לשתייה ומים ולמרוח על האזור הכואב.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא על ידי קמומיל - על פי ההערכות, לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות. ברם, הראיות המדעיות מוגבלות. כדי לנסות את הקמומיל, תשטפו את הפה עם תה קמומיל חזק לאחר שהתקרר, או שתמרחו שקית תה רטובה ישירות על המקום הכואב.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא באמצעות חלב מגנזיה - מריחת כמויות קטנות של חלב מגנזיה, מנטרל חומצה, על לשון כואבת עשויה לעזור להקל על הכאבים ולקדם את תהליך הריפוי מהפצעים בלשון.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא בעזרת שמן קוקוס - שמן קוקוס מסוגל לרפא פצעים כואבים על גבי הלשון בשל התכונות שלו האנטי פטרייתיות, האנטיבקטריאליות והאנטי ויראליות. עליכם למרוח את השמן קוקוס באופן ישיר על גבי האזור הכואב על ידי צמר הגפן, ולשפשף אותו בעדינות. או שאתם עשויים לסובב את שמן הקוקוס בפה שלכם ואז לירוק אותו החוצה. זה מכונה - משיכת שמן.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא על ידי מי חמצן – בתור חומר חיטוי, מי חמצן יכולים לטפל בזיהום או בפצעים בתוך הפה ובלשון בפרט. השתמשו רק בשלושה אחוזים של מי חמצן ותדללו אותו עם מים שיהיו חלקים שווים של מי חמצן למים. תטבלו את המקום הפגוע בעזרת מקלון צמר גפן. לאחר כמה רגעים תשטפו את הפה במים חמים.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא באמצעות דבש - דבש הוא אנטי בקטריאלי טבעי והוכח כיעיל בטיפול במספר סוגי פצעים. אתם יכולים למרוח מעט דבש באופן ישיר על גבי המקום שכואב לכם מספר פעמים ביום או לשתות תה חם עם דבש.
  • פצעים בלשון תרופות סבתא בעזרת מי מלח - גרגור מי מלח הוא דרך נוספת להפחית כאבים בלשון, דלקת ולמנוע זיהום. תערבבו כפית אחת של מלח בכוס מים חמים, סחפו אותה סביב הפה, תגרגרו ואז תריקו.

האם פצע בלשון תרופות סבתא ישתפר על ידי דבש?

ברור מאליו, כי פצע בלשון תרופות סבתא ישתפר על ידי דבש. אומנם הזכרנו זאת בכמה מלים בסעיף הקודם, אבל בשל חשיבות העניין, נחדד את דברינו. דבש עבור פצעים בפה או בלשון נחשב בתור תרופה הביתית של הסבתות הכי מועילה לשם טיפול בפצעים כואבים אלה בלשון. לדבש נלוות כמה תכונות אנטי בקטריאליות, ובנוסף לכך, הדבש מהווה חומר מרכך חזק. בפעם הבאה שיהיו לכם פצעים בלשון, תיקחו מעט דבש ותמרחו אותו באזור הפגוע עד שהפצעים יהפכו לפחות כואבים. דבש עבור פצעים בלשון, קודם כל, מועיל לריפוי הפצעים, ושנית כל אף מונע את המקור של זיהום משני.

האם פצעים בלשון תרופות סבתא יכולים להיות במצב יותר טוב על ידי היגיינה על בסיס קבוע?

באופן הכי ברור, אנו מצהירים בפה מלא, כי פצעים בלשון תרופות סבתא יכולים להיות במצב הרבה יותר טוב על ידי הקפדה על היגיינה על בסיס קבוע. כמו למשל - צחצוח שיניים עם מברשת שיניים רכה, שימוש בחוט דנטלי ושימוש במי פה עשויים לסייע להיפטר מלשון כואבת ולמנוע זיהום. בנוסף לכך, אתם יכולים לגלות ששימוש במשחת שיניים שלא מכילה נתרן לאוריל סולפט עוזר להקל על הכאבים בלשון.

כיצד להיטיב עם פצע בלשון תרופות סבתא באמצעות מי פה חומץ תפוחים?

חומץ תפוחים נחשב לאחת מן פצע בלשון תרופות סבתא המושבחות ביותר עבור פצעים בלשון. החומצה הקיימת בחומץ תפוחים מסייעת למגר את פלורת החיידקים הקיימת בלשון. הדרך הכי מוצלחת להשתמש במי פה של חומץ תפוחים הינה כלעיל - תערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים ביחד עם כוס אחת של מים, ואז תשטפו את התערובת הזאת בפה למשך כחצי דקה ועד לחמישים שניות. תחלקו את התערובת החוצה ותשטפו אותה היטב במים. תהליך זה של סוויש חוזר על עצמו מדי יום עד שהפצעים בלשון נמשכים ולא נרפאים עדיין.

האם פצעים בלשון תרופות סבתא יעזרו כשתימנעו ממזונות מגרים או חריפים?

יש לומר בוודאות, כי פצעים בלשון תרופות סבתא יעזרו כשתימנעו מצריכה של מזונות מגרים או חריפים, בעוד מזונות חריפים וחומציים, כמו למשל - אננס, לימון ועגבנייה עשויים להחמיר את כאבי הלשון. עד שהכאבים יעברו, תימנעו מלצרוך את המזונות הללו. במקום זאת, תאכלו מאכלים רכים ותפלים, כמו לדוגמה - פירה או שיבולת שועל, וכיוצא בכך.

האם פצע בלשון תרופות סבתא יכול להשתפר על ידי שימוש באבקת צמחי מרפא?

מן הסתם, פצע בלשון תרופות סבתא יכול להשתפר על ידי שימוש באבקת צמחי מרפא. בעוד שאבקת צמחי מרפא איורוודית אשר מורכבת משלושה פירות הודיים - Amalaki, Bibhitaki והאריטאקי. עליכם פשוט לערבב כחצי כפית טריפלה עם כוס מים כדי ליצור את התערובת. אחר כך לגרגר אותה פעם ביום. תחזיקו אותה בפה למשך דקה אחת עד שתי דקות ואז תירקו אותה החוצה. לטריפאלה יש תכונות ריפוי ואנטי דלקתיות עוצמתיות שאי אפשר לפספס. למען האמת, טריפלה אמורה לרפא את רוב הבעיות הקשורות לקיבה. מדובר למעשה על אבקת צמחים איורוודית המורכבת משלושה פירות הודים. יש עוד תרופה ביתית של סבתא שבה אפשר לטחון שמונה גרמים מישרי עם גרם אחד של קמפור ולמרוח אבקה זו על הפצעים בלשון. תערובת זאת ידועה כמפחיתה גירוי ונפיחות. מישרי משמש לרוב בתור מטהר פה וידוע כמפחית כל דלקת שנוצרת בפה. קמפור הוא מרכיב נוסף שעשוי לסייע בהפחתת כיבים ביעילות.

האם פצעים בלשון תרופות סבתא ישתפרו בעזרת שמן קוקוס?

על פי מגוון של מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי פצעים בלשון תרופות סבתא ישתפרו בהכרח בעזרת שמן קוקוס שיש לו תכונות אנטי בקטריאליות, ובשל כך אפשר להשתמש בו לטיפול טבעי בפצעים בלשון. קודם כל הוא מרפא פצעים בלשון אשר נגרמו באמצעות חיידקים, ושנית כל, הוא מונע את התפשטותם בפה. שמן הקוקוס נחשב לתרופת הסבתא הכי משובחת עבור פצעים בפה ובלשון בעקבות התכונות שלו האנטי דלקתיות אשר מונעות גם אדמומיות ודלקות. חוץ מכל זה אף יש לו טעם אצילי של שמן הקוקוס.

האם פצע בלשון תרופות סבתא ישפר את המצב עם עלי טולסי?

לא קיים כל עוררין על כך כי פצע בלשון תרופות סבתא ישפר את המצב עם עלי טוסי, אשר ידועים בתור טיפוליים ביותר ונודעים ביתרונות הרפואיים שלהם. יש ללעוס כמה עלים טריים ולשתות מים על מנת לבלוע אותם. הם אולי קצת מרירים, אך זה באמת עובד. באופן דומה, אתם יכולים גם להרתיח מספר עלי חילבה ולהשתמש במים בשביל לגרגר פעמיים עד שלוש פעמים מדי יום. כדאי שתוודאו שאתם משתמשים במרקחות אלה באופן קבוע כדי להפיק תועלת מרבית. עלי טולסי מסייעים לפצעים שבלשון, בעוד שהם חולפים לרוב תוך כדי שבוע או שבועיים, אבל במידה והפצע בלשון הופך גדול וכואב עליכם לפנות לרופא. במרבית מן המצבים, הפצעים בלשון עשויים להיגרם בעקבות חוסר איזון כל שהוא בקיבה או במעיים. כדאי שתאכלו ארוחות קלות ותשתו הרבה נוזלים בשביל לשמור על הבטן נקייה. תוסיפו המון פרוביוטיקה לתזונה שלכם, כגון – יוגורט, וזאת משום שהם פשוט עוזרים בחיזוק פלורת המעיים שלכם. שתיית כוס חלב עם כפית סאונף עוזרת גם בוויסות תפקודי הקיבה והעיכול. קיימים גורמים רבים לפצעים בלשון, כמו לדוגמה - מתח, שינה לא מספקת, מחלות קיבה ומעי, מחסור בוויטמין B ובחומצה פולית, וטראומה ואלרגיה למזון.

תרופות סבתא לכאבי שרירים
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לכאבי שרירים

כאבי שרירים יכולים להיות מעיקים כשהם יכולים להתפשט ולהפריע לא רק לתנועה אלא גם לכאבי ראש ואחרים. הכאבים יכולים להיות תוצאה של שינה לא טובה,

לצפייה »
עששת תרופות סבתא
בריאות ורפואה

עששת תרופות סבתא

מהי עששת ? עששת היא זיהום חיידקי שגורם להרס של הרקמה הקשה (אמייל, דנטין) של השיניים. זה נגרם מהצטברות פלאק על השיניים שנגרמים מחיידקים שנמצאים

לצפייה »
דלקת בעין טיפול טבעי
בריאות ורפואה

דלקת בעין תרופות סבתא

התסמינים של דלקת בעין דלקת עיניים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים, פטריות או טפילים. התסמינים השכיחים ביותר של דלקת עיניים הם

לצפייה »
תרופות סבתא לכאבי מחזור
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לכאבי מחזור

היום נלמד מהם ולמה יש כאבי מחזור כאבי מחזור הם הסיבה השכיחה ביותר לילדות ונשים בגילאי 12-50 ויש המדווחות על כאבים שדומים לצירים שגורמים להן

לצפייה »
תרופות סבתא לשיעול ליחתי
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשיעול ליחתי

היום נדבר על שיעול עם ליחה ומהו הטיפול. שיעול הוא פעולת רפלקס המנקה את הגרון והריאות מריר, אבק או חלקיקים אחרים. זוהי אחת ההגנות החשובות

לצפייה »
תרופת סבתא להורדת חום
בריאות ורפואה

תרופת סבתא להורדת חום

כל מה שרציתם לדעת על חום גוף בכתבה הבאה. אז מהו חום גוף? חום גבוה אינו מחלה,  אלא, מערכת ההגנה הטבעית של הגוף  שמנסה לאותת

לצפייה »
תרופות סבתא לשן בינה
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשן בינה

שיני בינה הן הסט השלישי של הטוחנות בפה שלנו. הן ממוקמות בחלק האחורי של הפה ובדרך כלל יוצאות בסביבות גיל 17-25. ולכן קוראים להן שיני

לצפייה »
תרופות סבתא לשיעול טורדני
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשיעול טורדני

מהו שיעול ? שיעול הוא רפלקס הגנה של מערכת הנשימה שעוזר לנקות חלקיקים והפרשות מדרכי הנשימה. הוא נשמע לפעמים כשיעול נבחני, אך יכול גם להישמע

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝