תרופות סבתא

שלבקת חוגרת תרופות סבתא

שלבקת חוגרת תרופות סבתא

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

לא כולם מכירים את התופעה של שלבקת חוגרת, ולטובת מי מבינכם שאינו "שוחה בחומר", נסביר. ובכן, שלבקת חוגרת הינה הגרסה המבוגרת של אבעבועות רוח. זה נגרם באמצעות בדיוק אותו וירוס, אשר מפעיל אותו מחדש ברקמות העצבים שלכם לאחר שנים, לעתים מדובר על כמה עשורים, שבהן הווירוס פשוט שכב רדום במערכת שלכם.

מדובר על תרחיש שבהחלט איננו נוח, בעוד הוא מופיע בתצורה של פריחה מגרדת ושורפת, ובעצם - אדום בוהק ואף שלפוחיות. זה לרוב מגיע על הבטן והחזה, אך השלהבת החוגרת עשויה אף לתקוף את העיניים והפנים, ולעתים להשאיר צלקות ונזקים בעקבותיה. בעוד שמבוגרים סובלים מן נגעים שמגרדים או שכואבים ביותר על הגו או הפנים, האבחנה עשויה להיות שלבקת חוגרת.

זה חיוני שבני האדם שסובלים ממצב שכזה יבקרו אצל רופא לטיפול, אך יש מספר שלבקת חוגרת תרופות סבתא אשר עשויות לסייע בהקלה על הסימפטומים שאתם חווים. שלבקת חוגרת מתייחסת להפעלה מחדש של נגיף הרפס ואריצלה זוסטר הרדום לאחר הילדות. הזדקנות, טראומה, מתח או כל מחלה אחרת יכולים כולם להפעיל את הנגיף הזה. אנו מבינים ללבכם, הנושא אכן מרתק, וטומן בחובו הרבה עובדות חדשות על שלבקת חוגרת תרופות סבתא, על כן אנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא עד לסוף המאמר שלפניכם, שחושף נדבך יקר ערך בכל העולם של תרופות סבתא שלבקת חוגרת.

האם שלבקת חוגרת תרופות סבתא יכולה להיות קלה יותר על ידי צריכה של חומץ תפוחים ופלפל קאיין?

אנו מצהירים בזאת, כי שלבקת חוגרת תרופות סבתא יכולה להיות קלה יותר על ידי צריכה של חומץ תפוחים ושל פלפל קאיין.  את חומץ התפוחים יש להוסיף לפלפל קאיין, למרוח אותם בעזרת מטלית שלוש פעמים ביום ורק על אזורי העור המכוסים בפועל באמצעות הפריחה. יתכן שזה לא ממש נוח, אבל לא כה לא נוח כמו השלבקת חוגרת עצמה ויומיים לאחר מכן תיווכחו כי הפריחה הפכה לסגולה, ונראתה כמו כאילו שהעור שלכם נכווה קשות מהשמש.

האם תרופות סבתא שלבקת חוגרת עשויות לבוא לידי ביטוי בשמנים אתריים?

ברור מאליו, כי תרופות סבתא שלבקת חוגרת עשויות לבוא לידי ביטוי בשמנים אתריים, שבתורם עשויים לסייע במקרים של גירוי וריפוי העור. בני אדם עשו שימוש בשמנים אתריים כתרופות צמחיות במשך שנים רבות, לעתים קרובות לבעיות עור. לחלק מן השמנים האתריים נלוות תכונות שיכולות לעזור בגירוי ובריפוי העור. בין המנעד הנרחב של השמנים האלה ניתן למנות את הבאים -

  • שמן קמומיל, בעל תכונות אנטי דלקתיות ואף אנטי מיקרוביאליות ועשוי לשפר כל מיני פצעים והן פצעי לחץ באמצעות סיוע להתחדשות תאי העור.
  • שמן אקליפטוס, בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול להגביר את מהירות ההחלמה של פצעים של חולי סרטן.
  • שמן עץ התה, בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי מיקרוביאליות ויכול לקדם ריפוי פצעים.

במקרים כאלו ואחרים, השמנים האתריים הטהורים עשויים לגרום לתגובות אלרגיות. בשל כך בני האדם צריכים בכל זמן נתון לעשות בדיקת טסט קצרה לפני שהם מנסים אותם. רצוי לדלל שמנים בשמן נשא או לבקר בבית מרקחת כדי לרכוש אותם מעורבבים מראש כמשחה מקומית בטוחה.

האם שלבקת חוגרת תרופות סבתא תוקל באמצעות אמבטיות מרפא?

מן הסתם, שלבקת חוגרת תרופות סבתא תוקל באמצעות אמבטיות מרפא. ניקוי באופן יום יומי של השלפוחיות מפחית את הסיכון להפצת הזיהום. תעשו אמבטיה או מקלחת קרירה כדי להרגיע את העור. הקרירות של המים יכולה להקל על כאבים של שלפוחיות שלבקת חוגרת וגרד רגוע. הנכם עשויים אף לעשות אמבטיית ריפוי על מנת להפחית את עוצמת הסימפטומים. תיצקו כוס אחת עד שתי כוסות של שיבולת שועל קולואידית או עמילן תירס למי רחצה פושרים ותשרו אותם למשך רבע שעה ועד לעשרים דקות. אל לכם להשתמש במים חמים. מים חמים יכולים להחמיר שלפוחיות שלבקת חוגרת, וזאת משום שחום מגביר את זרימת הדם. תייבשו את הגוף שלכם לגמרי ואז תשטפו טוב את המגבת שלכם, כדי למנוע הפצת הנגיף לאחרים.

האם תרופות סבתא שלבקת חוגרת יכולות להתבטא בקומפרסים קרים ורטובים?

בלי כחל וסרק, תרופות סבתא שלבקת חוגרת יכולות להתבטא בקומפרסים קרים ורטובים. תבצעו את זה כמה פעמים במשך היום על מנת להקל על התסמינים שמהם אתם סובלים. עליכם להשרות מטלית במים קרירים, לסחוט את המים ולמרוח את הבד על הפריחה והשלפוחיות. הקרירות של הקומפרס עשויה להפחית את הכאבים שאתם חווים. תחזרו על התהליך שוב ושוב, ככל שתצטרכו. תימנעו מלשים שקית קרח על גבי הפריחה. הקור עלול להגביר את רגישות העור ולהחמיר את הכאבים. החזקה של מטליות קרירות או קומפרסים כנגד מקום הפריחה עשויה לסייע בהקלה על גירוד והפחתת דלקת.  הבריות יכולות להשרות קלות מטלית כותנה טבעית או מגבת במים קרירים ולסחוט אותם לפני שיניחו אותם על אזורים כואבים ומגרדים. לאחר מכן הן עשויות לחזור על התהליך הזה לפי הצורך. כדאי אף שלא לחשוף את העור לטמפרטורות קיצוניות, בשל כך בני האדם צריכים להימנע משימוש באמבטיות קרח או מים חמים מאוד. מים חמים יגבירו את זרימת הדם ועשויים להאט את הריפוי של פצעים, ואילו קרח יגביר את רגישות העור.

האם שלבקת חוגרת תרופות סבתא מסוגלת להשתפר בעזרת ג'נטיאנה סקברה?

בהחלט כן, שלבקת חוגרת תרופות סבתא מסוגלת להשתפר בעזרת ג'נטיאנה סקברה. איבדנו קצת אתכם, מיד נבהיר את דברינו. על פי שפע של מחקרים שנכתבו בתחום, נמצא כי לג'נטיאנה סקברה, שהוא פרח כחול או סגול אשר מופיע ברחבי העולם, יש השפעה חיובית על הקלה בכאבים שלבקת חוגרת ומקטינה את הסבירות לעצבנות פוסט תרפטית. באמצעות הפחתה של הדלקת בעור, הג'ינטיאנה סקברה בעצם ממזערת כאבים וכן מקדמת ריפוי. רופא מהולל ברפואה סינית מסוגל להכין את פורמולת הצמחים באמצעות הרתחה של הצמח הזה במים. לאחר מכן אנשים יכולים ליטול את המרקחת הזאת דרך הפה.

האם תרופות סבתא שלבקת חוגרת יעילות באמצעות ביצוע מקלחות קרירות?

התשובה לכך ממש חיובית, בעוד תרופות סבתא שלבקת חוגרת  יעילות באמצעות ביצוע מקלחות קרירות בכל יום, עם כמה שפחות לקרצף, מה שישמור בהכרח על פצעים ושלפוחיות נקיות ולהפחית את הסיכון לזיהום. מים קרירים אמורים אף להקל על נקודות כואבות ומגרדות, ולסייע במניעת שריטות שעלולות לגרום להצטלקות.

האם ניתן להקל על תסמיני שלבקת חוגרת תרופות סבתא עם יצירה של משחה שמכילה עמילן תירס וסודה לשתייה ומים?

בהחלט ניתן להקל על התסמינים של שלבקת חוגרת תרופות סבתא עם יצירה של משחה שמכילה עמילן תירס ואף סודה לשתייה ומים. זה נועד בשביללהקל באופן טבעי על גירוד הנגרם על ידי פריחה שלבקת חוגרת. עליכם בעצם לצקת שני חלקים של עמילן תירס או סודה לשתייה לתוך הכוס. ואז תוסיפו חלק אחד של מים כדי לקבל את הסמיכות הרצויה לעיסה. התחילו בהכנה של את התערובת על הפריחה שלכם. תשטפו אותה היטב בתום עשר דקות עד לרבע שעה. תחזרו על כך כמה פעמים ביום לפי הצורך.

עד כמה יעזרו לכם תרופות סבתא שלבקת חוגרת עם אמבטיית שיבולת שועל?

ניתן לומר כי תרופות סבתא שלבקת חוגרת  מאוד יעזרו לכם במקביל לאמבטיית שיבולת שועל, מה שיקל בהכרח על הגירודים והכאבים שלכם. בעקבות מספר רב של מחקרים שנערכו בנושא זה, נמצא כי תמצית של שיבולת שועל יכולה להרטיב עור יבש ולהרגיע עור רגיש ומודלק. יודעי דבר דיווחו כי מדובר על טיפול אפקטיבי ואף בטוח. שיבולת שועל לרוב לא כוללת חלבון של שיבולת שועל כדי למנוע תגובות אלרגיות. החומרים אשר פעילים ומסייעים בהפחתה של הדלקת כוללים לרבות - פלבנואידים וספונינים. בני האדם עשויים לעשות שימוש במוצרי שיבולת שועל באמבטיה קרירה בשביל ליהנות מהקלה על כאבים וגירודים.

האם שלבקת חוגרת תרופות סבתא תצליח עם מריחת קרם מרגיע?

באופן ברור מאליו, שלבקת חוגרת תרופות סבתא תצליח עם מריחת קרם מרגיע. בעוד גירוד פריחה שלבקת חוגרת עשוי לגרום להצטלקות ולהאריך שלפוחיות. אם הגירוד לא משתפר לאחר אמבטיה של ריפוי, קומפרס קריר, או תערובת סודה לשתייה או עמילן תירס, השתמשו בקרמים מרגיעים. קרמים מרגיעים ממש לא מזרזים את תהליך הריפוי, אבל יש ביכולתם להגביר את רמת הנוחות שלכם. תימנעו ממשחות ריחניות או מבושמות. הן יכולות לגרום לגירוי נוסף. תעשו שימוש בקרמים במשורה.

מריחה כבדה יכולה למנוע מפצעים להתייבש ולהאריך את תהליך הריפוי. מאותן סיבות, אל תשתמשו במשחות אנטיביוטיות על גבי הפצעים. במידה ותחליטו להשתמש בקרמים מרגיעים, זה יהיה אפקטיבי יותר אם תמרחו קרם מרגיע שיש בו את המרכיב הטבעי קפסאיצין, עד שלוש או ארבע פעמים ביום. זהו החומר הפעיל בפלפל צ'ילי. לקפסאיצין יש אפקט אנטי דלקתי כדי להקל על הכאב. הכאב עשוי להתגבר לאחר מריחת הקרם הראשונית, אבל הוא יעבור לאט לאט. קרם זה פועל על ידי הפחתת אותות כאב הנשלחים למוח שלכם. יתרה מזאת, אפשר למרוח קרם קלמין לאחר אמבטיות ומקלחת כדי להרגיע עור מגורה ולעזור לייבוש השלפוחיות.

האם תרופות סבתא שלבקת חוגרת של תזונה נכונה יסייעו לכם?

באופן חד משמעי, נאמר כי תרופות סבתא שלבקת חוגרת של תזונה נכונה יסייעו לכם. יש לצרוך בהחלט תזונה מגוונת הכוללת המון ירקות, פירות ודגנים מלאים ואף קטניות, אגוזים ובשר רזה. בני האדם אמורים לשאוף לכלול בתזונה שלהם, לרבות - כתום, אדום וירוק מזונות המכילים את הקרטנואידים ליקופן, לוטאין, זאקסנטין ופרווויטמין A. קרוטנואידים חשובים מאוד לתפקוד החיסוני, ומופיעים במזונות כגון - מזון אדום - אבטיח, פלפל אדום, אשכולית ודובדבן. במזונות כתומים - גזר, דלעת ומשמש. במזון ירוק - קייל, פטרוזיליה, תרד, מלון, חסה. הגבלה של שומנים טרנס ורוויים, והימנעות מתוספות סוכר ומלח במידת האפשר יכולים גם להפחית את השלבקת החוגרת ולשפר את תפקוד מערכת החיסון שלכם.

האם שלבקת חוגרת תרופות סבתא יכולה להיות הרבה יותר נסבלת עם צריכה של צמחי מרפא או של תרופות הומאופתיות?

אתם יכולים לשקול שלבקת חוגרת תרופות סבתא שיכולה להיות הרבה יותר נסבלת עם צריכה של צמחי מרפא או של תרופות הומיאופתיות, ביחד עם טיפול קונבנציונלי, על מנת לסייע עם תסמיני השלבקת חוגרת. הומאופתיה הינה סוג של רפואה אלטרנטיבית המאמצת את הגישה לאפשר לגוף לרפא את עצמו. נכון לשנת 2022, יש מעט עדויות מדעיות התומכות בשימוש ברפואה הומאופתית כטיפול בכל מצב. במידה ואתם שוקלים לעשות שימוש בכל מיני תרופות הומיאופתיות, כדאי שתשוחח על כך עם הרופא שלכם מבעוד מועד. מספר תוספי מזון ותרופות צמחיות יכולים אף לעזור לגוף שלכם להילחם בנגיף, ולטפל בנדודי שינה וחרדה עקב שלבקת חוגרת. אלו כוללים לצורך העניין - חומצות שומן; מלטונין; תה; שמן אורגנו; אכינצאה; מליסה לימון.

תרופות סבתא לכאבי שרירים
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לכאבי שרירים

כאבי שרירים יכולים להיות מעיקים כשהם יכולים להתפשט ולהפריע לא רק לתנועה אלא גם לכאבי ראש ואחרים. הכאבים יכולים להיות תוצאה של שינה לא טובה,

לצפייה »
עששת תרופות סבתא
בריאות ורפואה

עששת תרופות סבתא

מהי עששת ? עששת היא זיהום חיידקי שגורם להרס של הרקמה הקשה (אמייל, דנטין) של השיניים. זה נגרם מהצטברות פלאק על השיניים שנגרמים מחיידקים שנמצאים

לצפייה »
דלקת בעין טיפול טבעי
בריאות ורפואה

דלקת בעין תרופות סבתא

התסמינים של דלקת בעין דלקת עיניים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים, פטריות או טפילים. התסמינים השכיחים ביותר של דלקת עיניים הם

לצפייה »
תרופות סבתא לכאבי מחזור
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לכאבי מחזור

היום נלמד מהם ולמה יש כאבי מחזור כאבי מחזור הם הסיבה השכיחה ביותר לילדות ונשים בגילאי 12-50 ויש המדווחות על כאבים שדומים לצירים שגורמים להן

לצפייה »
תרופות סבתא לשיעול ליחתי
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשיעול ליחתי

היום נדבר על שיעול עם ליחה ומהו הטיפול. שיעול הוא פעולת רפלקס המנקה את הגרון והריאות מריר, אבק או חלקיקים אחרים. זוהי אחת ההגנות החשובות

לצפייה »
תרופת סבתא להורדת חום
בריאות ורפואה

תרופת סבתא להורדת חום

כל מה שרציתם לדעת על חום גוף בכתבה הבאה. אז מהו חום גוף? חום גבוה אינו מחלה,  אלא, מערכת ההגנה הטבעית של הגוף  שמנסה לאותת

לצפייה »
תרופות סבתא לשן בינה
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשן בינה

שיני בינה הן הסט השלישי של הטוחנות בפה שלנו. הן ממוקמות בחלק האחורי של הפה ובדרך כלל יוצאות בסביבות גיל 17-25. ולכן קוראים להן שיני

לצפייה »
תרופות סבתא לשיעול טורדני
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשיעול טורדני

מהו שיעול ? שיעול הוא רפלקס הגנה של מערכת הנשימה שעוזר לנקות חלקיקים והפרשות מדרכי הנשימה. הוא נשמע לפעמים כשיעול נבחני, אך יכול גם להישמע

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝