תרופות סבתא

תרופות סבתא כאבי בטן

תרופות סבתא כאבי בטן

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

ברמה הכי בסיסית, מי שסובל מכאבי בטן נפגע באיכות החיים של חיי היום יום, מעבר לכך שזה ממש לא נוח, ובעיקר משבש את יכולת הריכוז שלכם לעשות עבודות ומשימות. חלק מהגורמים הרבים לכאבי בטן הינם, כמו למשל - עצירות, צרבת, הפרעות עיכול, גזים, זיהום בקיבה, אכילת יתר וכולי.

מרבית בני האדם מתמודדים עם אחד מן הגורמים הללו, מדי פעם בפעם. יחד עם זאת יש אף מספר בעיות יותר רציניות, אשר נגרמות כתוצאה מכאבי בטן, כמו לדוגמה - כיבים, דלקת תוספתן בקע, או לחלופין אבנים בכיס המרה. בלי קשר לסיבה שמאחורי כאבי הבטן שאתם חווים, או שחוויתם בעבר, כל מה שמעניין אתכם באותו הרגע הוא רק רוצה שכאבי הבטן ייעלמו סוף כל סוף.

אין זה משנה ממש איזה סוג של כאבי בטן אתם חווים, אם זה בחילות ואם זה צרבות, או כל מה שביניהם, תרופות סבתא כאבי בטן מביאות בהכרח להקלה על חוסר הנוחות שגורמת לכם להרגיש בהחלט חסרי אונים. באופן כללי, אחת מן התלונות הבריאותיות הקלות הכי שכיחות עבור בני גיל הזהב, לצורך העניין, הינה קלקול קיבה. בנוסף להיותם מועדים יותר לכאבים, אנשים אלו בדרך כלל נוטלים מנעד נרחב של תרופות, על מנת לתמוך בבריאות טובה.

ברם, תרופות אלו עשויות לפעמים לגרום לקלקול קיבה. הבשורות המשמחות הן שקיימות המון דרכים שבהן טיפולים כדוגמת - תרופות סבתא לכאבי בטן עשויות לסייע לכם בהקלה על כאבים ולהפחתת כאבי בטן. משום שכפי שציינו פה, כאבי בטן הינם תופעה ממש נפוצה, ובוודאי סבלתם מהם או שאתם סובלים מהם גם עכשיו, מוטב שתקפידו על קריאה למן טרום דברינו ועד לתומם, וכך תדלו מידע יקר מפז, שלא תמצאו באף מקום אחר.

האם תרופות סבתא כאבי בטן הן פשוט לנוח מספיק?

ההמלצה הגורפת של תרופות סבתא כאבי בטן היא פשוט לנוח מספיק, וזאת משום שבמהלך השינה, הגוף שלכם עשוי להקדיש את עיקר האנרגיה שלו לריפוי ולא לתהליכים קריטיים אחרים שהוא צריך לבצע בזמן שהוא בזמן ערות. בשל כך, זה ממש לא נדיר להתעורר מתנומה בתחושת רעננות וללא כאבי בטן בכלל.

האם תרופות סבתא לכאבי בטן יכולות להסתכם בשתיית תה לימון?

מן הסתם, תרופות סבתא לכאבי בטן יכולות להסתכם פשוט בשתייה של תה לימון, בעוד הלימון הינו מקור נהדר לוויטמין C שהוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע עוד יותר בניקוי רעלים בגוף שלכם, כמו גם הוא מרגיע כל מיני מחלות. החומצה אשר קיימת במיץ הלימון מגרה את הקיבה לייצר יותר חומצה, מה שנותן דחיפה לעיכול ולהילחם בכל בעיות הקיבה. לתה הלימון נלוות תכונות שנוגדות חמצון אשר מסייעות בניקוי של רעלים מהגוף שלכם.

האם כאב בטן תרופות סבתא יכול להיפתר על ידי ג'ינג'ר אייל?

באופן מובהק, נאמר כי כאב בטן תרופות סבתא יכול להיפתר על ידי ג'ינג'ר אייל, לא רק שהוא פינוק אמתי שמבעבע, הוא אף עשוי להפחית את כאבי הבטן אשר אתם סובלים מהם. ג'ינג'ר, המרכיב העיקרי בג'ינג'ר אייל, ידוע מזה המון שונים מכורח היותו כמקל על בעיות קיבה, בפרט בחילות. בנוסף לכך, המון בני אדם מאמינים כי הגזים שבמשקה ג'ינג'ר אייל עוזרים להקל על הגזים בבטן. ג'ינג'ר מהווה סוג של סינתזה טבעית אשר ביכולתה להפחית את עודף חומצת קיבה, ממריצה את העיכול ונלחמת בדלקות. זה מסייע במזעור ייצור של רדיקלים חופשיים, מקסום מיצי עיכול ומנטרל חומצות קיבה. זוהי אחת התרופות סבתא הכי אפקטיביות לכאבי בטן ולבחילות. ניתן גם ללעוס את שורשי הג'ינג'ר או לחתוך אותם ולשים אותם בתה.

האם תרופות סבתא כאבי בטן באות לידי ביטוי במנטה?

בהחלט אפשר להגיד, כי תרופות סבתא כאבי בטן באות לידי ביטוי דווקא במנטה. מנטה נמצאה כמאוד שימושית לשם שיפור תהליך העיכול. ההשפעה האנטי עוויתית של מנטה על השרירים במערכת העיכול מסייעת בהקלה על כאבים הנגרמים מגזים. לתרכובות שנותנות לנענע את טעמה הטרי והפריך יש תכונות טבעיות לשיכוך כאבים.

עשב הקיים בנענע מרגיע סתירות במעיים ובבטן, מונע משרירי העיכול להימתח מה שגורם עוד יותר לבחילות ולכאבי בטן. יתרה מזאת, מנטה עשויה להתגלות כמועילה בעיכול המזון. עלי מנטה טריים או תה עלי מנטה יכולים שניהם להקל על כאבי הבטן. לפעמים, בעוד שאנשים סובלים מכאבי בטן, השרירים נדחקים, דבר שרק מחמיר את הכאבים בבטן. התכונות המרגיעות של המנטה עשויות למנוע מהשרירים האלו להתכווץ. זאת ועוד, המנטה פשוט מווסתת את זרימת המרה. מרה היא חומר עיכול רב עוצמה שיכול לגרות את הקיבה אם נוצר יותר מדי בבת אחת.

האם תרופות סבתא לכאבי בטן מתבטאות בתה קמומיל?

לא נמצא שום עוררין על כך כי תרופות סבתא לכאבי בטן מתבטאות דווקא בתה קמומיל. במידה שאתם לא ממש מחובבי הסודה, תוכלו ליהנות מבדיוק אותו האפקט באמצעות שתייה של כוס תה קמומיל. באופן כללי, הקמומיל הינו עוד עשב מרגיע שטוב לריפוי של כאבי בטן. הסיבה יכולה להיות קשורה לתכונות האנטי דלקתיות של העשב.

היכולת שלו להרפות את שרירי הבטן יכולה אף לעזור בהפחתה של ההתכווצויות בבטן. במידה וכאב הבטן נובע מעיכול, כי אז תה הקמומיל הוא הדבר האופטימלי בשבילכם. תה הקמומיל מקל על מתחים בכל הגוף ומפחית דלקות בבטן, מה שמסייע אף להפחתה של עוצמת כאבי הבטן. כל תכונות נוגדי החמצון וההרגעה המצויות בקמומיל מרגיעות את העצבים שלכם. עסקינן אודות מרכיב לחלוטין מושלם עבור הרפיה וטוב מאוד לשינה. אתם עשויים בלי כל בעיה להשיג את הפרח המיובש בשוק, בכל חנויות צמחי מרפא.

האם כאב בטן תרופות סבתא יכול למצוא מזור במי אורז או במי תה?

יתכן ותחשבו שהדברים הבאים נשמעים קצת תמוהים או מוזרים, אך כאב בטן תרופות סבתא יכול למצוא מזור במי אורז או במי תה רגיל, בעוד שלשאריות של המים בתום בישול האורז נלוות המון סגולות, כאשר באפשרותם לסייע לכם למגר כל נוכחות של כאבי בטן עליונה, למשל, הדבר נובע מהעובדה שבעוד מרתיחים אורז בתוך מים, הוא בעצם משחרר תרכובות שיכולות להצטבר בתוך הקיבה שלכם, דבר כשלעצמו מפחית את הכאבים של כיבים או גסטריטיס. זה מאוד אפקטיבי למי שסובל מתופעה של שלשולים.

על מנת להוסיף קצת טעם, אתם יכולים לשים קצת מיץ לימון או דבש. מי אורז הינם המים שנשארו בתום הרתחה והוצאת אורז. שתייה של מי אורז אף עשויה לעזור עם כאבי בטן. לפעמים, כאבי בטן יכולים להתרחש בגלל רירית קיבה מגורה או שיש יותר מדי חומצה בקיבה. מי אורז יוצרים ציפוי מגן, אשר בהכרח מכסה את רירית הקיבה ועוזר להרגיע את הכאב ולהפחית את החומצה.

האם תרופות סבתא כאבי בטן יתכתבו בהצלחה עם כרית חימום?

אנחנו בטוחים שבכלל לא חשבתם על זה, אבל תרופות סבתא כאבי בטן יתכתבו בהצלחה עם כרית חימום. נכון, ממש ככה. כל מה שעליכם לעשות זה רק למלא גרב בשעועית או אורז ולחמם אותה במיקרוגל למשך עשרים שניות עד לחצי דקה. ממש קל למקם את הגרב המחוממת סביב הבטן אשר כואבת לכם. חום בתור מקור לשיכוך כאבים פועל בפרט באמצעות סיוע בהרגעה והרפיית שרירים מתוחים, ובאופן הזה פשוט משחרר מתחים באזור הקיבה.

האם תרופות סבתא לכאבי בטן נכונות הן שומר בכלל?

אכן כן, תרופות סבתא לכאבי בטן נכונות הן בכלל שומר, בעוד נלוות אליו תכונות קרמינטיביות, משתנות, מפחיתות כאבים ואף אנטי מיקרוביאליות שיעניקו לכם הקלה מהירה בכאב הבטן הקשה שממנו אתם סובלים. באופן מסורתי, השומר משמש בתור מזון ותרופה בתרבויות סיניות, הודיות, מצריות ויווניות במשך מאות בשנים. אם אתם יכולים להשיג שומר גולמי בחנות טבע, על מנת להקל קצת על כאב הבטן שלכם, כי אז תחתכו חתיכה של שומר ופשוט תלעסו אותה.

מה המשקל של חומץ תפוחים בבעיה של כאבי בטן תרופות סבתא?

יש משקל רב של חומץ תפוחים בבעיה של כאבי בטן תרופות סבתא. לא כולם מתים על הטעם הזה של חומץ תפוחים, אך יש לו סגולות בריאותיות אדירות שעדיין לא התגלו במיוחד בזמן של כאבי בטן. אם אתם סובלים מזיהום חיידקי בבטן, החומץ עשוי לסייע לנקות אותו ולאזן את חומצת הקיבה שלכם, מה שיכול לעזור עם בעיות ריפלוקס חומצי. צריכה של חומץ תפוחים בפני עצמה עלולה להזיק לשיניים וזאת משום שיש לחומץ טעם חזק במיוחד.

מה אומרים המחקרים על תרופות סבתא כאבי בטן בהיבט של מזונות מסוימים?

בעקבות מחקרים רבים שנעשו בתחום של תרופות סבתא כאבי בטן בהיבט של מזונות מסוימים, נשטח בפניכם עכשיו מה בדיוק הם אומרים -

  • מחקר אחד המליץ על מה שכל הורה מכיר בתור מזונות ה-BRAT - בננות, אורז לבן, רסק תפוחים או טוסט. אכילת ארבעת המזונות הללו בלבד עשויה ממש להגביל אתכם יותר מדי, והן היא עלולה להוביל לתת תזונה, במיוחד בקרב הילדים. אך מזונות כגון אלו נחשבים לבחירות טובות, בשל העובדה שככל שהבטן הכואבת שלכם חייבת לעבוד קשה יותר כדי לעכל משהו, באופן ישיר גדלים הסיכויים שהיא תפעל. מזונות שקל לגוף לפרק - פחמימות פשוטות ומתובלות במינימום כמו למשל - קרקרים מלוחים, בניגוד למאכלים קשים יותר, כמו לדוגמה - דגנים מלאים ועלים ירוקים - נוטים פחות לעורר דקירות של כאב או ריצה לכיוון השירותים.
  • עוד מחקר טוען כי יש הרבה מזונות שכדאי להימנע מהם. העבירו מזונות חלביים, כי סביר להניח שלקלקול קיבה יהיו בעיות בעיכול וספיגת לקטוז. אפילו בימים או שבועות לאחר שהחלמתם, אתם עשויים לחוות התקף זמני של אי סבילות ללקטוז בזמן שהמעיים שלכם מתאוששים. יתרה מזאת, עליכם פשוט לדלג על מזונות עתירי שומן, כדוגמת - אגוזים, שמנים ואבוקדו, מנות חריפות, אלכוהול וקפה, שכולם עלולים להחמיר את הבטן המתאוששת מהכאבים.
  • עוד מחקרים אשר דנו בנושא של פרוביוטיקה מצאו כי יש לפרוביוטיקה את היכולת להקל על מצבים אשר קשורים למעיים, עדיין אין ראיות טובות לתמוך בבליעת מזונות עשירים בפרוביוטיקה כדי לרפא כאבי בטן. בעיה אחת עם פרוביוטיקה היא שההרכב המיקרו אורגני של המעיים שונה מזה של כולם. קיימים אף מאות זנים פרוביוטיים, וההשפעה של כל אחד מהם עשויה להיקבע על ידי הרכב המיקרוביום שלכם. בטווח הארוך שמא יהיה אפשר למפות את המיקרוביום שלכם בפשטות ובזול, ולהמליץ ​​המלצות פרוביוטיות מתאימות.
  • בעיה נוספת שנמצאה בעוד מחקרים היא שכמעט כל המחקר שמקשר בין פרוביוטיקה להקלה בבעיות הקשורות למעיים יש לא בסדר עם פרוביוטיקה מיובשת בהקפאה בכמוסות או בטבליות, למשל – אכילה של יוגורט או של מזונות פרוביוטיים כאלו ואחרים כדי להקל על התסמינים עשויה להיות יעילה, אבל זה עדיין לא הוכח מספיק במחקרים.
  • בעוד שתוספי פרוביוטיקה בטוחים למרבית בני האדם, נמצא במחקרים כי צריכת פרוביוטיקה עשויה במקרים מסוימים להיות מסוכנת. כשאתם צורכים פרוביוטיקה, אתם גם צורכים מיליארדי נבגי חיידקים או פטריות. ברוב המכריע של התרחישים, זה ממש לא יזיק לכם. אך אם יש לכם מערכת חיסונית לקויה, יש תיעוד די טוב שצריכה של האורגניזמים האלה יכולה לגרום לזיהומים חמורים מאוד - אפילו זיהומים מסכני חיים.
  • אם אתם מעוניינים לגלגל את הקוביות עם פרוביוטיקה, כדאי לכם לדבוק באלו שנמצאים במקורות מזון מסורתיים לרבות - כרוב כבוש, קפיר וקמבוצ'ה. תאכלו את שלושתם ותקבלו מגוון רחב של פרוביוטיקה. אולי עדיין אין ראיות חזקות להראות שהם יכולים להקל על בטן כואבת, אך הם בהחלט עוזרים, בלשון המעטה.
תרופות סבתא לכאבי שרירים
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לכאבי שרירים

כאבי שרירים יכולים להיות מעיקים כשהם יכולים להתפשט ולהפריע לא רק לתנועה אלא גם לכאבי ראש ואחרים. הכאבים יכולים להיות תוצאה של שינה לא טובה,

לצפייה »
עששת תרופות סבתא
בריאות ורפואה

עששת תרופות סבתא

מהי עששת ? עששת היא זיהום חיידקי שגורם להרס של הרקמה הקשה (אמייל, דנטין) של השיניים. זה נגרם מהצטברות פלאק על השיניים שנגרמים מחיידקים שנמצאים

לצפייה »
דלקת בעין טיפול טבעי
בריאות ורפואה

דלקת בעין תרופות סבתא

התסמינים של דלקת בעין דלקת עיניים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים, פטריות או טפילים. התסמינים השכיחים ביותר של דלקת עיניים הם

לצפייה »
תרופות סבתא לכאבי מחזור
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לכאבי מחזור

היום נלמד מהם ולמה יש כאבי מחזור כאבי מחזור הם הסיבה השכיחה ביותר לילדות ונשים בגילאי 12-50 ויש המדווחות על כאבים שדומים לצירים שגורמים להן

לצפייה »
תרופות סבתא לשיעול ליחתי
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשיעול ליחתי

היום נדבר על שיעול עם ליחה ומהו הטיפול. שיעול הוא פעולת רפלקס המנקה את הגרון והריאות מריר, אבק או חלקיקים אחרים. זוהי אחת ההגנות החשובות

לצפייה »
תרופת סבתא להורדת חום
בריאות ורפואה

תרופת סבתא להורדת חום

כל מה שרציתם לדעת על חום גוף בכתבה הבאה. אז מהו חום גוף? חום גבוה אינו מחלה,  אלא, מערכת ההגנה הטבעית של הגוף  שמנסה לאותת

לצפייה »
תרופות סבתא לשן בינה
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשן בינה

שיני בינה הן הסט השלישי של הטוחנות בפה שלנו. הן ממוקמות בחלק האחורי של הפה ובדרך כלל יוצאות בסביבות גיל 17-25. ולכן קוראים להן שיני

לצפייה »
תרופות סבתא לשיעול טורדני
בריאות ורפואה

תרופות סבתא לשיעול טורדני

מהו שיעול ? שיעול הוא רפלקס הגנה של מערכת הנשימה שעוזר לנקות חלקיקים והפרשות מדרכי הנשימה. הוא נשמע לפעמים כשיעול נבחני, אך יכול גם להישמע

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝