ויטמינים

ויטמין סי אקוסאפ

ויטמין סי אקוסאפ

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

ויטמין סי אקוסאפ נחשב לממש חיוני, בעיקר מכיוון שהגוף שלכם אינו מסוגל לייצר אותו. הוא מסיס במים. חרף העובדה שלרוב מומלץ לקבל את צריכת ויטמין C ממזונות, המון בני אדם פונים לתוספי מזון כדי לענות על הצרכים שלהם. ויטמין C הוא אחד מהחומרים התזונתיים הבטוחים והיעילים ביותר, כך טוענים המומחים. למרות שזה אולי לא התרופה להצטננות, היתרונות של ויטמין C עשויים לכלול הגנה מפני ליקויים במערכת החיסון, מחלות לב וכלי דם, בעיות בריאות טרום לידתיות, מחלות עיניים ואפילו קמטים בעור. על פי מנעד נרחב של מחקרים שפורסמו בתחום, נאמר לזכותו של ויטמין סי אקוסאפ כי רמות גבוהות יותר של ויטמין C בדם עשויות להיות הסמן התזונתי האופטימלי לבריאות הכללית. בכתיבת מאמר זה נעשתה עבודה מאוד מאומצת. לפיכך, נשמח באם תכבדו את המאמצים העילאיים שלנו, ותיהנו מקריאה למן תחילת דברינו ועד לסיומם, וכך תדלו ערך רב על ויטמין סי אקוסאפ, כי "רב הנסתר על הגלוי".

מה מאפיין ויטמין סי אקוסאפ?

יש הרבה דברים אשר מאפיינים במיוחד ויטמין סי אקוסאפ, חלק מהם ברורים מאליהם, וחלק מהם הרבה פחות, ולכן נציג בפניכם, באופן רנדומלי, את המאפיינים הכי בולטים שלו –

  • אפשר למהול ויטמין סי אקוסאפ בכוס מים ומיד לשתות אותו.
  • ויטמין סי אקוסאפ לא מכיל מרכיבים מהחי.
  • מייצרים אותו על ידי טכנולוגיה מאוד מתקדמת, שרואה לנגד עיניה הגברה של הספיגה של ויטמין סי בגוף. זאת בעצם טכנולוגיית ליפוזומלית, שמשתמשת בפוספוליפידים, שהינם רכיבים שמרכיבים את המעטפת של כל תאי גוף האדם. הם בעצם עוטפים את מולקולת ויטמין הסי, כאשר כך נוצרים כדורים שומניים מיקרוסקופיים, שמכונים בעגה המקצועית – ליפוזומים, שיש בהם ויטמין סי. הוא מי שמגן על הוויטמין סי מפני החומציות של הקיבה ועוזר לוויטמין סי להיספג במעי, ומפה ואילך הוא עושה את דרכו למחזור הדם.
  • ויטמין סי אקוסאפ מיוצר ממקור טבעי.
  • הוא ממש לא חומצי ואף מתאים לבני אדם שסובלים מחומציות יתר בקיבה.
  • ויטמין זה כשר למהדרין ובאישור של הרבנות הראשית לישראל.
  • אין בו כל נוכחות של ממתיק מלאכותי או של חומרי טעם.
  • אין כל בעיה ליטול ויטמין סי אקוסאפ, אף באוכלוסיית מבוגרים או ילדים.
  • ויטמין סי אקוסאפ מתאים לטבעונים והן לצמחונים.

מדוע בכלל אתם צריכים ויטמין סי אקוסאפ?

גוף האדם צריך ויטמין סי אקוסאפ לשם כל מיני תפקודים, לרבות -

  • ויטמין סי אקוסאפ מסייע לגוף לייצר קולגן, L - קרניטין וכמה נוירוטרנסמיטורים.
  • בתור נוגד חמצון, הוא מסייע בהסרה של חומרים שאינם רצויים הידועים כמינים חמצוניים תגובתיים מהגוף.
  • ויטמין סי אקוסאפ עוזר לגוף לספוג ברזל.
  • ויטמין סי אקוסאפ מחזק את המערכת החיסונית.
  • ויטמין סי אקוסאפ משפר ריפוי פצעים.
  • פעילות נוגדת החמצון של ויטמין C עשויה לסייע בהפחתת דלקת ולהורדת הסיכון לפתח מצבים שונים, כולל סוגי סרטן מסוימים.
  • הגוף זקוק לוויטמין C כדי לייצר קולגן. זהו המרכיב העיקרי של רקמת החיבור ומהווה בין אחוז לבין שני אחוזים מרקמת השריר. קולגן הוא מרכיב חיוני ברקמות סיביות כמו למשל - כלי דם, גידים, את המעי, רצועות, עור, עצמות, הקרנית, סחוס,

האם ויטמין סי אקוסאפ מיטיב עם סינתזת הקולגן?

גוף האדם תלוי בוויטמין C לסינתזה של קולגן, שנמצא ברקמת חיבור מסביב לגוף. רמות נאותות של ויטמין סי אקוסאפ חיוניות לייצור קולגן. הקולגן, למי שאיבד אותנו לרגע, הינו החלבון הכי נפוץ בגוף והוא ממלא תפקיד קריטי ברקמות החיבור כמו אלו שנמצאות באיברים שלנו וכמובן השיער, העור והציפורניים שלכם. יתכן שאתם מכירים את הקולגן כמציל האנטי אייג'ינג של העור כפי שכמה מומחי בריאות ויופי מציגים אותו. על פי שפע רב של מחקרים שנעשו בהיבט זה, נמצא כי מריחה מקומית של ויטמין C על העור הובילה לייצור מוגבר של קולגן ולמראה עור צעיר יותר. סינתזת הקולגן המוגברת פירושה שגם ויטמין C עוזר לפצעים להחלים.

האם ויטמין סי אקוסאפ יכול להפחית את הסיכון לחלות במחלות כרוניות?

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לחזק את ההגנה הטבעית של הגוף שלכם. נוגדי חמצון הם מולקולות המחזקים את המערכת החיסונית. הם עושים זאת על ידי הגנה על תאים מפני מולקולות מזיקות הנקראות רדיקלים חופשיים. בעוד רדיקלים חופשיים מצטברים, הם עשויים לקדם מצב הידוע כלחץ חמצוני, אשר נקשר למחלות כרוניות רבות. על פי שפע של מאמרים שנעשו בהיבט זה, נמצא כי צריכה של יותר ויטמין סי אקוסאפ עשויה להעלות את רמות נוגדי החמצון בדם שלך בעד כשלושים אחוזים. זה בתורו מסייע להגנות הטבעיות של הגוף להילחם בדלקות.

מה התפקיד של ויטמין סי אקוסאפ בגוף האדם?

ויטמין C, המוכר אף בכינוי של חומצה אסקורבית, הכרחי לצמיחה, התפתחות ותיקון של כל רקמות הגוף. הוא מעורב בתפקודי גוף רבים, כדוגמת - יצירת קולגן, ספיגת ברזל, תפקוד תקין של מערכת החיסון, ריפוי פצעים ותחזוקה של סחוס, עצמות ושיניים. ויטמין C הוא אחד מנוגדי חמצון רבים שיכולים להגן מפני נזקים הנגרמים באמצעות מולקולות מזיקות הנקראות רדיקלים חופשיים, ואף כימיקלים רעילים ומזהמים לרבות - עשן סיגריות. רדיקלים חופשיים יכולים להצטבר ולתרום להתפתחות מצבים בריאותיים כמו למשל - סרטן, מחלות לב ודלקת פרקים. הגוף לא אוגר ויטמין C, ובשל כך מינון יתר ממש לא צריך להדאיג אתכם. ויטמין סי אקוסאפ הוא אחד הוויטמינים המסיסים במים. משום שהגוף שלכם איננו אוגר אותם, אתם חייבים לשמור עליהם שייכללו בתזונה שלכם בכל שלב נתון, על מנת לשמור על רמות בריאות נאותות. תאכלו פירות וירקות עשירים בוויטמין C, או בשלו אותם במינימום מים כדי לא לאבד חלק מהוויטמין המסיס במים במי הבישול. ויטמין C נספג בקלות אף במזון ואף בצורת גלולות, והוא יכול לשפר את ספיגת הברזל כאשר השניים נאכלים יחד. מחסור בוויטמין C הוא נדיר יחסית, ונראה בעיקר אצל מבוגרים הסובלים מתת תזונה. במקרים קיצוניים, זה יכול להוביל לצפדינה - מאופיין בחולשה, אנמיה, חבורות, דימום ושיניים רפויות.

מה הסגולות הניכרות של ויטמין סי אקוסאפ?

רבות הן הסגולות הניכרות של ויטמין סי אקוסאפ, ואלו הן הבולטות שמבניהן -

  • ריפוי פצעים - ויטמין סי אקוסאפ מסייע לגוף לייצר קולגן ונמצא בעור, בשרירים וברקמות אחרות. בני אדם עם צריכה נמוכה של ויטמין C עשויים לחוות ריפוי איטי יותר של פצעים, מכיוון שגופם יהיה פחות מסוגל לייצר קולגן. בתקופות של התאוששות, אנשי מקצוע בתחום הבריאות עשויים להמליץ ​​על תוספי מקור מהימן לאנשים עם רמות נמוכות של ויטמין C.
  • בריאות לב וכלי דם - ויטמין סי אקוסאפ יכול להועיל לבריאות הלב וכלי הדם מכמה סיבות. בעקבות המון מחקרים שנעשו בנושא, נמצא שזה עשוי - בחילה בנסיעות - אלו שנטלו את התוסף סבלו מרמות נמוכות יותר של מחלת ים. בעלי תכונות נוגדות חמצון - לעזור להרחיב את כלי הדם - לשפר את ייצור תחמוצת החנקן לעזור להפחית את חוסר יציבות הפלאק בטרשת עורקים. זה יכול לעזור בהגנה מפני מחלות לב ויתר לחץ דם, או לחץ דם גבוה. ברם, אין מספיק ראיות כדי להציע כי נטילת תוספי מזון תסייע בהגנה על בריאות הלב. אלרגיות - במהלך תגובה אלרגית, מערכת החיסון מעוררת תגובה דלקתית שעלולה להוביל לתסמינים כמו נפיחות וכוורות. נטילת מינון גבוה של ויטמין C עשויה לסייע בהפחתת תסמיני האלרגיה החוקרים גם מצאו ראיות המצביעות על כך שרמות נמוכות של ויטמין C היו שכיחות בקרב אנשים עם אלרגיות.
  • קטרקט וניוון מקולרי הקשור לגיל - ויטמין סי אקוסאפ יכול לעזור בהורדת הסיכון לקטרקט ואף להאט את התקדמות ניוון מקולרי הקשור לגיל. מומחים לעניין סבורים כי לחץ חמצוני יכול להיות גורם בשני המצבים, באופן הזה שכל תועלת יכולה לנבוע מפעילות נוגדת החמצון של ויטמין C.
  • זיהום אוויר - זיהום אוויר מורכב מחומרים ומכל מיני כימיקלים אשר עשויים להשפיע באופן שלילי על בריאותם של בני האדם. נוכח מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בהיבט זה, נמצא כי לשילוב של ויטמין C וויטמין E עשוי להיות השפעה נוגדת חמצון שיכולה לסייע בהפחתת תסמינים של אסטמה ומחלת ריאות חסימתית כרונית.
  • סוכרת – בעקבות מחקרים אשר התפרשו על פני שנים רבות, דווח כי על מנת לראות אם נטילת תוספי ויטמין C משנה את רמות הגלוקוז שלהם לאחר אכילה. לאחר נטילת תוספים במשך כארבעה חודשים, רמות הגלוקוז ולחץ הדם של המשתתפים במחקרים הללו השתפרו בהשוואה לנטילת פלצבו. זה מצביע על כך שוויטמין C יכול, יום אחד, להיות טיפול לסוכרת, יחי הקדמה.
  • אנמיה - ויטמין סי אקוסאפ יכול לשפר את ספיגת הברזל, וחלק מאנשי מקצוע בתחום הבריאות ממליצים ליטול תוספי ויטמין C עם טבליות ברזל, וזאת כדי לשפר את הספיגה בקרב הבריות אשר סובלות מאנמיה מחוסר ברזל. בהמשך למספר ניכר של מחקרים שנערכו לפני כמה שנים טובות, נבחנו אנשים שנטלו תוספי ברזל לאנמיה מחוסר ברזל. חלקם נטלו ויטמין C עם תוסף הברזל שלהם, ואחרים לא. לפיכך, שתי הקבוצות ראו עליות דומות בברזל, מה שמצביע על כך שתוסף ויטמין C מיותר למטרה זאת.

האם ויטמין סי אקוסאפ עם ברזל זה שילוב מנצח לשם ספיגה מיטבית?

ברור מאליו כי ויטמין סי אקוסאפ עם ברזל זה ממש שילוב מנצח לשם ספיגה מיטבית. באופן כללי, הוא מייצר סוג של אינטראקציה עם ויטמינים ומינרלים אחרים בגוף, כמו למשל - ברזל. ברזל תומך בצמיחה והתפתחות תקינים, מסייע ליכולת של הגוף לספק חמצן בכל הגוף, ועוזר לייצר הורמונים כאלו ואחרים.

האם ויטמין סי אקוסאפ משפר את תפקודי המוח?

בלי כל ספק ובאופן ברור למדי, נכריז בזאת, כי ויטמין סי אקוסאפ משפר את תפקודי המוח. הדבר נובע בשל העובדה שלפיה וויטמין C ממלא אף תפקיד בסינתזה של נוירוטרנסמיטורים ותפקוד קוגניטיבי. ומה המובן של כל זה בשפה יותר פשוטה? ובכן, נוירוטרנסמיטורים חשובים לשליחת מסרים מהמוח לשאר הגוף. בנוסף לכך, ויטמין סי אקוסאפ יכול להיות קשור לתפקוד מוגבר. יודעי דבר או שניים מדווחים, כי ריכוזים של ויטמין C גבוהים יותר אצל משתתפי מחקר שלמים מבחינה קוגניטיבית בהשוואה לאלו עם קוגניציה לקויה.

האם ויטמינים מגבירים בהכרח את רמות האנרגיה?

קיימים כמה ויטמינים אשר ממלאים תפקידים קריטיים בחילוף החומרים האנרגטי שלכם, בעוד מחסור בהם עשוי לגרום לכם להרגיש איטיים, תשושים או עייפים. תוספי תזונה וכל מיני ויטמינים שמעודדים אנרגיה עשויים לכלול, כדוגמת - ויטמין B12, או ברזל, וכיוצא בזה.

מהו ויטמין B
ויטמינים

מהו ויטמין B12

במאמר זה אנו נעסוק בנושא ויטמין B12 , יינתנו טיפים ובנוסף נעמיק בנושא. חיוניות ויטמין B12 ויטמין B12 הוא רכיב תזונתי חיוני לבני אדם. הוא

לצפייה »
קומפלקס ויטמין b
ויטמינים

קומפלקס ויטמין b

לא כולם יודעים מה זה קומפלקס ויטמין b, אז כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר בזאת כי מדובר אודות שילוב של שמונה ויטמינים, אשר ממלאים תפקידים

לצפייה »
סרום ויטמין C
ויטמינים

סרום ויטמין C

רוב האנשים מתעניינים ורוצים לטפח את עור הפנים, לפיכך יש להניח ששמעתם על סרום ויטמין C. באופן כללי, ויטמין C נחשב לאחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג

לצפייה »
מולטי ויטמין לנשים
ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים

כל בני האדם שואפים להגיע לכדי איזון, הם מנסים לישון יותר טוב, לאכול נכון יותר, או להתאמן יותר. כולם משתדלים לנווט את לוח הזמנים עם

לצפייה »
ויטמינים לנשירת שיער
ויטמינים

ויטמינים לנשירת שיער

כל אחד, ובעיקר הנשים, חפץ להתהדר בשיער בריא, בעל נפח וארוך למדי. הבשורות הרעות הן שלא תמיד אפשר להשיג זאת. שיער עשוי להיות שמנוני או

לצפייה »
ויטמינים לשיער
ויטמינים

ויטמינים לשיער

 מי מבינכם איננו רוצה שיער בריא ושופע? בוודאי שכולכם הייתם רוצים בכך. יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להשיג זאת, כמו למשל – להקפיד על

לצפייה »
מולטי ויטמין לילדים
ויטמינים

מולטי ויטמין לילדים

בתור הורים, בוודאי שהבריאות של הילדים שלכם בראש מעיינכם, ואכילת תזונה מאוזנת ובריאה היא בראש סדר העדיפויות לשם התפתחות וצמיחה של הילדים שלכם. אך עם

לצפייה »
מולטי ויטמין לגבר
ויטמינים

מולטי ויטמין לגבר

גברים זקוקים לוויטמינים ולמינרלים בשביל שהגוף שלהם יפעל כהלכה. נוכח העובדה שמעט מהחומרים הללו מיוצרים באופן טבעי באמצעות הגוף, אחרים צריכים להירכש ממקורות אחרים, משמע

לצפייה »
ויטמין סי ליפוזומלי
ויטמינים

ויטמין סי ליפוזומלי

באופן כללי, ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בתהליכים המגבירים את גורם הזוהר של העור, והוא גם תומך בבריאות המוח והלב. כמו כן, אולי הכי חשוב,

לצפייה »
ויטמין e לפנים
ויטמינים

ויטמין e לפנים

מינרלים או ויטמינים נחשבים כמעצימים של הלחות, שהופכת את עור הפנים לזוהר, לחלק או לגמיש. לכל הטוב הזה נלווה ויטמין e לפנים, ויש מי ששואל

לצפייה »
ויטמין C לפנים
ויטמינים

ויטמין c לפנים

ויטמין C הוא אגדי בעולם טיפוח העור של הפנים. ככלל, יש הטוענים שהוא הגביע הקדוש לכל מה שקשור לעור הפנים, ולא בכדי. אתם עשויים לקבל

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝