ויטמינים

סרום ויטמין C

סרום ויטמין C

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

רוב האנשים מתעניינים ורוצים לטפח את עור הפנים, לפיכך יש להניח ששמעתם על סרום ויטמין C. באופן כללי, ויטמין C נחשב לאחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג הכי טובים בשוק, שהינו המפתח לשמירה על עור פנים חלק, אחיד וזוהר. חרף העובדה שמן הסתם אתם מקבלים ויטמין C מהתזונה שלכם, לא קיימת באמת כל דרך להבטיח שהוא עובר ישר לעור שלכם. שימוש בסרום ומוצרים מקומיים אחרים הוא הדרך הישירה ביותר לקצור את הסגולות של ויטמין C.

היופי נחשב להיבט אישי, גם במידה ואתם משתמשים במוצרי קוסמטיקה או בטיפוח שיער, וגם במידה ואתם מקפידים על משטר טיפוח עור פנים קבוע. למי מבינכם שחשוב לו להתהדר בעור פנים בריא וזוהר, כי אז סרום ויטמין C נחשב  למוצר חובה בשגרת הטיפוח שלכם, בעיקר משום שוויטמין C חיוני לייצור קולגן, המסייע לשמור על מראה עור צעיר ואלסטי. אנחנו ממש מבקשים ממכם לקרוא מההתחלה ועד לתום המאמר הזה, ותבינו בין השאר כי מורחים אותו לפי שמורחים את קרם הלחות, והוא משתלב נהדר עם כל סוגי העור, לרבות עור רגיש עם נטייה לפצעי אקנה.

מדוע בכלל סרום ויטמין C כל כך נחוץ?

קיימות המון סיבות לכך שכל כך נחוץ לצרוך סרום ויטמין C. והנה חמש סיבות מרכזיות שיהממו אתכם -

  • הגברה של ייצור הקולגן - הקולגן אחראי לשמירה על מראה עור צעיר ואלסטי. ויטמין C מגביר את ייצור הקולגן, מה שמוביל לעור מוצק וחלק יותר.
  • מאזן את גוון עור הפנים - ויטמין C מסייע ביישור של גוון עור הפנים באמצעות הפחתה של היפרפיגמנטציה.
  • הבהרה של גוון עור הפנים - ויטמין C הוא חומר הבהרה טבעי שעשוי לעזור להבהיר את גוון עור הפנים.
  • הפחתה של קווים עדינים וקמטים - ויטמין C ממריץ את ייצור הקולגן, שיכול לסייע בהפחתה של הנראות של קמטים עדינים.

האם סרום ויטמין C בטוח לכל סוג של עור?

סרום ויטמין C בעל פרופיל בטיחות מעולה. מרבית בני האדם עשויים לעשות שימוש בוויטמין C אקטואלי לפרק זמן ממושך מבלי לחוות תגובות שליליות כאלו ואחרות. במצבים נדירים, מי שיש לו עור פנים רגיש עשוי לחוות גירוי קל. הסרום של ויטמין C בטוח לשימוש עם חומרים פעילים אחרים לטיפול בעור הפנים, לרבות - חומצות אלפא הידרוקסיות ואף רטינולים. בנוסף לכך, סרום ויטמין C בטוח לכל סוגי העור, כולל עור רגיש. מאידך, אם יש לכם עור פנים רגיש, חשוב שתבחרו בסרום ויטמין C עם ריכוז נמוך יותר של ויטמין C. זה יעזור להפחית את הסיכון לגירוי. כמו כן, זה תמיד רעיון מוצלח לבדוק כל מוצר טיפוח חדש לפני השימוש בו על גבי עור הפנים שלכם.

איך עושים שימוש בסרום ויטמין C?

על מנת להשתמש בסרום ויטמין C, יש למרוח כמות קטנה מתוך סרום ויטמין C על גבי עור פנים נקי ואז לעסות פנימה עד לספיגה מלאה. בשלה הבא כדאי למרוח את קרם הלחות הקבוע שלכם. לקבלת התוצאות הכי טובות, השתמשו בסרום ויטמין C גם בבוקר וגם בלילה. ברכישה של סרום ויטמין C, כדאי לחפש מוצרים המכילים חומצה L אסקורבית, שהיא הצורה היציבה ביותר של ויטמין C. סרומים בריכוז של עשרים אחוזים ומעלה נחשבים לחזקים מאוד. אם יש לכם עור פנים רגיש, התחילו עם ריכוז נמוך יותר והגדילו את הריכוז לפי ההסתגלות של עור הפנים שלכם.

האם סרום ויטמין C מספק לחות לעור?

בהתאם לכמות נכבדה של מחקרים אשר בוצעו לפני כחמש שנים, נמצא כי מרבית סוגי העור והאיברים הבריאים מכילים ריכוזים גבוהים של ויטמין C, מה שמעיד על כך שוויטמין C מצטבר בגוף ממחזור הדם. עוד נמצא כי ויטמין C אקטואלי חודר לעור הפנים בצורה הטובה ביותר בצורה של חומצה אסקורבית. ואכן, סרום ויטמין C, מגנזיום אסקורביל פוספט, נגזרת נוספת של ויטמין C המשמשת לטיפול בעור הפנים, הוכחה כבעלת אפקט לחות על עור הפנים, מה שבהכרח מפחית את איבוד המים הטרנספידרמיס ומאפשר לעור הפנים שלכם לשמור טוב יותר על לחות.

האם סרום ויטמין C פועל כאנטי אייג'ינג?

יש מי שנתקל בפלא של סרום ויטמין C, ומיד עוברת מחשבה בראשו שזה רק עוד מוצר טיפוח במחיר מופקע, אשר מבטיח להפחית באופן פלא קמטים בפנים. ברם, סרום ויטמין C מכיל בעצם נוגדי חמצון רבי עוצמה המסייעים לחידוש עור הפנים, ומשאירים אותו במראה חלק וצעיר, ממש התשובה הכה נדרשת לפעולה של אנטי אייג'ינג. הסרומים האלה חודרים לעומק עור הפנים על מנת לעורר ייצור קולגן. ויטמין C הינו נוגד חמצון, דהיינו - הוא מסייע בהגנה על התאים מפני נזק. אחת הדרכים שבהן ויטמין C עושה זאת היא על ידי הפחתה של היווצרות של רדיקלים חופשיים. רדיקלים חופשיים הם מולקולות לא יציבות שעלולות לפגוע ב- DNA ולהוביל למיגור לחלוטין של תאים. בעוד שמורחים אותו על גבי עור הפנים, ויטמין C מסוגל לסייע בהפחתה של היווצרותם של רדיקלים חופשיים, מה שמוביל לפחות קמטים בפנים.

האם סרום ויטמין C מבהיר את גוון העור?

אפשר לומר בוודאות, כי סרום ויטמין C עשוי לסייע בהבהרה של גוון העור, בעודו פועל למיגור של פיגמנטציה, החלקה של פני עור הפנים, ואז הפחתה של הקהות, מה שבתורו מעניק לעור הפנים מראה צעיר וזוהר יותר. בעקבות סקירות רבות שנעשו בשנים האחרונות, נראה כי מריחה של ויטמין C הוכחה כמעכבת את ייצור המלנין, הפיגמנט האחראי על צבע העור. זה עשוי לעזור להבהרה של כתמים כהים ועמומים באופן כללי, אלו אשר מונעים ממכם ליהנות מזוהר הפנים המבוקש. ויטמין C מהווה, לכל דעה ועניין, סוג של חומר מבהיר טבעי ויכול לעזור להבהיר את גוון עור הפנים. הדבר נובע מכך שוויטמין C מעכב את ייצור המלנין, המעניק לעור הפנים את צבעו. זאת ועוד, ויטמין C עוזר בהמרצה של ייצור הקולגן, אשר מעניק לעור הפנים גמישות ומוצקות. כתוצאה מכך, ויטמין C יכול לעזור להבהיר את גוון עור הפנים ולשפר את מרקם עור הפנים.

האם ויטמינים מקדמים תהליך הזדקנות טבעי ובריא?

כל בני האדם מעוניינים להישאר צעירים לנצח, וזה ממש מובן מאליו, אבל אין מי שיכול באמת לדלג על תהליך הזקנה. ככל שתתבגרו, או יותר נכון להגיד – ככל שתזדקנו, באופן ישיר תיאלצו לדאוג במישור של הבריאות הגופנית שלכם. הבשורה המצערת היא שככל שמזדקנים כך לגוף שלכם יותר קשה לספוג חומרים מזינים שדרושים לכם, ויש תרופות שתיטלו שמסוגלות לנקז עוד יותר לנקז חומרים מזינים. כל זה יכול לקבל תפנית חיובית באמצעות נטילה של ויטמינים, שיש בכוחם לקדם תהליך הזדקנות טבעי ובריא יותר. הם מי שיסייעו באיפוס של רמות התזונה שלכם.

האם סרום ויטמין C מסייע בייצוב גוון העור או בהפחתה של אדמומיות?

יודעי דבר מדווחים כי סרום ויטמין C הוכח בתור גורם אנטי דלקתי על ידי יכולת נוגדת החמצון שבו, משמע – שהינו בעצם מרגיע את עור הפנים, מעניק זוהר להם, וכמובן מפחית נפיחות, מייצב את גוון עור הפנים, או לחלופין מפחית אדמומיות. אך לא רק, סרום ויטמין C יעיל בעוד שלושה דרכים, ואלו הן -

  • מנטרל רדיקלים חופשיים הגורמים לנזק חמצוני.
  • מייעל את המערכת החיסונית בשביל למנוע תגובה חיסונית דלקתית.
  • התכונות האנטי דלקתיות של ויטמין C עשויות אף לסייע בהפחתת אדמומיות, אשר בתורה יכולה ליצור גוון עור פנים אחיד יותר. ההפחתה המשולבת של כתמים כהים, אדמומיות וגירוי מייצרים גוון עור פנים ברור וחלק יותר.

האם סרום ויטמין C מסוגל לשפר את מרקם העור?

על פניו נראה כי סרום ויטמין C בהחלט מסוגל לשפר את מרקם עור הפנים באמצעות גירוי ייצור הקולגן. קולגן, למי שאינו יודע, הינו חלבון שמעניק לעור הפנים את המבנה שלו. ויטמין C מסייע בהמרצה של ייצור הקולגן, מה שמוביל לעור פנים מוצק ואלסטי יותר. בנוסף, ויטמין C עשוי לסייע במזעור נראות הנקבוביות ולנקות פצעי אקנה. כתוצאה מכך, ויטמין c יכול לעזור לשפר את מרקם עור הפנים ולשוות לכם מראה צעיר יותר.

האם סרום ויטמין C משפר פגעי היפרפיגמנטציה וכתמים בעור כתוצאה מנזקי השמש?

באופן מובהק נצהיר בזאת שמשום שיש עיכוב של ייצור מלנין, סרום ויטמין C בהכרח משפר פגעי היפרפיגמנטציה וכתמים בעור כתוצאה מנזקי השמש, כתמי גיל מתבגר או מלזמה, שחלה בעוד מפיקים מלנין בכל מיני אזורים בעור הפנים, או באזורים שבהם מתרחשת החלמה מפצעי אקנה. באופן כללי, ויטמין C מעכב את סינתזת המלנין באמצעות הורדה של הפעילות של אנזים אשר נקרא טירוזינאז, והוא נמצא בשימוש נרחב ברפואת עור לדיפיגמנטציה של כתמים היפר פיגמנטים על עור הפנים. כמו כן, הוא שימש לטיפול בהיפרפיגמנטציה של מלנין חניכיים - היפרפיגמנטציה של חניכיים.

סרום ויטמין C נחשב למוצר מאוד פופולרי לטיפוח עור הפנים, אשר אמור לסייע בהפחתה של נזקי השמש, כאמור לעיל, שנגרמים כתוצאה מיותר מדי חשיפה לשמש. הוא ממש נוגד חמצון, הווה אומר - הוא מסייע בהגנה על התאים מפני נזק שנגרם על ידי רדיקלים חופשיים. רדיקלים חופשיים הם מולקולות לא יציבות שעלולות לגרום לנזק לתאים ולפעמים הן נוצרות באמצעות חשיפה לאור אולטרה סגול. הסרום ויטמין C נחשב בתור מסייע בהפחתת נזקי השמש על ידי נטרול רדיקלים חופשיים לפני שהם יכולים לגרום נזק לתאים. את הסרום הזה מורחים לרוב על גבי עור הפנים בתום הניקוי והן בטרם שמורחים עליהם קרם הגנה. בהתאם לכמה מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי וויטמין C יכול אף לסייע בהפחתה של הסיכונים לחלות בסרטן העור.

סרום ויטמין C נחשב בדרך כלל בטוח עבור מרבית הבריות, אם כי חלקם עשויים לחוות גירוי בעור או אדמומיות. ברם, אסור לעשות שימוש בוויטמין C במקום קרם הגנה מפני השמש, וזאת משום שהוא לא מספק הגנה מספקת מפני קרני UV בפני עצמו.

האם ביכולתו של סרום ויטמין C להפחית את הנראות של עיגולים מתחת לעיניים?

לא קיים כל עוררין על כך כי ביכולתו של סרום ויטמין C להפחית את הנראות של עיגולים מתחת לעיניים, בעודו מסוגל להחליק קווים עדינים באמצעות שימונם וכן החדרה של לחות באזור שמתחת לעיניים. חרף העובדה שלאורה וויטמין C יותר אפקטיבי בהפחתה של האדמומיות הכללית, יש בני אדם שטוענים שהוא יכול לעזור להקל על שינוי צבע הקשור לעיגולים מתחת לעיניים. בהתאם למנעד נרחב של מאמרים שנעשו בהיבט זה, נמצא כי ויטמין C בצורה של עשרה אחוזים של נתרן אסקורבט נמצא כמשפר עיגולים שחורים של העפעף התחתון לאחר חצי שנה של שימוש בעזרת עיבוי דרמיס העפעף והסתרת צבע כהה עקב דם צפוף.

מהו ויטמין B
ויטמינים

מהו ויטמין B12

במאמר זה אנו נעסוק בנושא ויטמין B12 , יינתנו טיפים ובנוסף נעמיק בנושא. חיוניות ויטמין B12 ויטמין B12 הוא רכיב תזונתי חיוני לבני אדם. הוא

לצפייה »
קומפלקס ויטמין b
ויטמינים

קומפלקס ויטמין b

לא כולם יודעים מה זה קומפלקס ויטמין b, אז כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר בזאת כי מדובר אודות שילוב של שמונה ויטמינים, אשר ממלאים תפקידים

לצפייה »
מולטי ויטמין לנשים
ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים

כל בני האדם שואפים להגיע לכדי איזון, הם מנסים לישון יותר טוב, לאכול נכון יותר, או להתאמן יותר. כולם משתדלים לנווט את לוח הזמנים עם

לצפייה »
ויטמינים לנשירת שיער
ויטמינים

ויטמינים לנשירת שיער

כל אחד, ובעיקר הנשים, חפץ להתהדר בשיער בריא, בעל נפח וארוך למדי. הבשורות הרעות הן שלא תמיד אפשר להשיג זאת. שיער עשוי להיות שמנוני או

לצפייה »
ויטמינים לשיער
ויטמינים

ויטמינים לשיער

 מי מבינכם איננו רוצה שיער בריא ושופע? בוודאי שכולכם הייתם רוצים בכך. יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להשיג זאת, כמו למשל – להקפיד על

לצפייה »
מולטי ויטמין לילדים
ויטמינים

מולטי ויטמין לילדים

בתור הורים, בוודאי שהבריאות של הילדים שלכם בראש מעיינכם, ואכילת תזונה מאוזנת ובריאה היא בראש סדר העדיפויות לשם התפתחות וצמיחה של הילדים שלכם. אך עם

לצפייה »
מולטי ויטמין לגבר
ויטמינים

מולטי ויטמין לגבר

גברים זקוקים לוויטמינים ולמינרלים בשביל שהגוף שלהם יפעל כהלכה. נוכח העובדה שמעט מהחומרים הללו מיוצרים באופן טבעי באמצעות הגוף, אחרים צריכים להירכש ממקורות אחרים, משמע

לצפייה »
ויטמין סי ליפוזומלי
ויטמינים

ויטמין סי ליפוזומלי

באופן כללי, ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בתהליכים המגבירים את גורם הזוהר של העור, והוא גם תומך בבריאות המוח והלב. כמו כן, אולי הכי חשוב,

לצפייה »
ויטמין e לפנים
ויטמינים

ויטמין e לפנים

מינרלים או ויטמינים נחשבים כמעצימים של הלחות, שהופכת את עור הפנים לזוהר, לחלק או לגמיש. לכל הטוב הזה נלווה ויטמין e לפנים, ויש מי ששואל

לצפייה »
ויטמין סי אקוסאפ
ויטמינים

ויטמין סי אקוסאפ

ויטמין סי אקוסאפ נחשב לממש חיוני, בעיקר מכיוון שהגוף שלכם אינו מסוגל לייצר אותו. הוא מסיס במים. חרף העובדה שלרוב מומלץ לקבל את צריכת ויטמין

לצפייה »
ויטמין C לפנים
ויטמינים

ויטמין c לפנים

ויטמין C הוא אגדי בעולם טיפוח העור של הפנים. ככלל, יש הטוענים שהוא הגביע הקדוש לכל מה שקשור לעור הפנים, ולא בכדי. אתם עשויים לקבל

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝