ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים בהריון

מולטי ויטמין לנשים בהריון

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כל בני האדם שואפים לצרוך תזונה אופטימלית, אך זאת משימה מאתגרת למדי, ולא תמיד ברת ביצוע. זה ממש לא ריאלי להתכתב בהצלחה עם כל רכיב תזונתי מסוים שאתם צורכים במשך היום, ומדי יום ביומו. קל וחומר לנשים הרות, אשר במשך תקופת ההיריון נאלצות להתמודד עם כל מיני חשקים, בחילות או הקאות, עייפות אדירה, והמון שאלות שמתעוררות בכן בהיבט של מה בדיוק אתן והתינוק שלכן צריכים בעת מאתגרת שכזאת. אך הסירו כל דאגה מעל ללבכן, כי אין שום בעיה שאין לה פתרון, והפתרון פה הוא בדמות של מולטי ויטמין לנשים בהריון.

אותם ויטמינים לנשים בהריון נוצרו על מנת לספק חומרים מרכזיים מזינים אשר הגוף שלכן זקוק להם במשך תקופת ההיריון. המולטי ויטמין לנשים בהריון מסייע לכן להרגיש יותר בטוחות, בעודכן תומכות כראוי בבריאות שלכן, אף לתינוק שלכן והן לעצמכן. לנשים בהיריון חשוב שיקבלו את כל אבות המזון שדרושים לשם צליחת היריון תקין, בתוספת של אבות המזון שהתינוק צריך לשם התפתחות בריאה. מוטב תעשו באם תמשיכו לקרוא עד לסוף המאמר הזה, ותגלו עולמות קסומים על מולטי ויטמין לנשים בהריון.

למה מולטי ויטמין לנשים בהריון כל כך חשוב?

בתקופת ההיריון הדרישות התזונתיות של הגוף שלכן משתנות מלפני שנכנסתן להיריון, ועל כן החשיבות של מולטי ויטמין לנשים בהריון כל כך מרובה, בעודם נועדו לצרכים הספציפיים שלכן. במארז זה יש הרבה יותר חומצות פוליות, ברזל, או לחלופין סידן מאשר כל מולטי ויטמין סטנדרטי. יש להדגיש את ההכרחיות בחומצה פולית, שככלל חיונית בכל דיאטה, אבל היא מחויבת המציאות לנשים בהיריון. הדבר נובע מכך שהיא הוכחה בתור גורם מכריע במניעה של מומים מולדים בצינור העצבי, ובשל כך מאוד מומלץ לכל הנשים בתקופת הפוריות שלהן ליטול תוסף של חומצה פולית.

האם מולטי ויטמין לנשים בהריון, שמכיל בעיקר חומצה פולית, תומך במוח ובעמוד השדרה של העובר?

בהחלט כן, מולטי ויטמין לנשים בהריון, שמכיל בעיקר חומצה פולית, בעודו צורה טבעית של ויטמין בי תשע, שנמצא בקייל, בתרד או בירוקי קולארד, מתייחס לתרכובת אשר מצויה במזונות מועשרים, ולפעמים ניתן למצוא אותו בתוספי תזונה. אז הנה מגיעים הישר לפולאט חיוני, לשם תמיכה בעמוד השדרה או במוח בריאים של העובר, בחודש הראשון של תקופת ההיריון. רמות מושלמות של פולאט בדם, שמוכר אף בתור ריכוזים של חומצה פולית בפלזמה, בהכרח קשורות לסיכונים יותר נמוכים ללדת תינוק עם מומים בצינור העצבי. לפיכך, לוקח די הרבה זמן עד שהרמות האלו מתגבשות.

מה הסגולות הבולטות של מולטי ויטמין לנשים בהריון?

באופן עקרוני, מינרלים ואף תוספי מולטי ויטמין לנשים בהריון עשויים לסייע לכן לשמור על הבריאות שלכן במשך תקופת ההיריון שעליכן למזער כל מיני סיכונים עבור התינוק. נטילת ויטמינים מראשית ההיריון טומנת בחובה את הסגולות הבולטות הבאות -

  • מולטי ויטמין לנשים בהריון מפחית את הסיכונים של התינוק לפתח רככת – מדובר אודות מצב אשר מלווה בעצמות מוחלשות בילדים, שנגרם באמצעות מחסור בוויטמין D. זה עשוי להוביל לשברים ולעיוותים. ויטמין D מקדם את ספיגת הסידן והזרחן. אם לא תקבלו מספיק ויטמין D במשך תקופת ההיריון, התינוק שלכן עשוי להיוולד עם מחסור ובסיכון לרככת, צמיחת עצם לא תקינה ואף עיכוב בהתפתחות. ויטמינים במהלך ההיריון יכולים לעזור באספקת מספיק ויטמין D כדי למנוע זאת.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון מפחית את הסיכונים שהתינוק יפתח עמוד שדרה ומומים בתעלה העצבית - קבלת מספיק מחומצה פולית של ויטמין B בשלב מוקדם מאוד של ההיריון והן בטרם ההיריון עשויה להפחית באופן משמעותי את הסיכון שהתינוק לפתח מומים בצינור העצבי, כמו למשל - עמוד שדרה שסוע, והן התפתחות שאיננה תקינה של המוח והעצמות של הגולגולת. באמצעות נטילה של כמויות מספיקות של חומצה פולית לפני ובתחילת ההיריון, הסיכון של התינוק להיוולד עם פגמים אלו מופחת עד שיעור של כשבעים אחוזים.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון מסייע להגן על הבריאות שלכן מהשפעות של מחסור בסידן - קבלת סידן בכמות מספקת עשויה להפחית את הסיכונים שלכן לפתח רעלת הריון ויתר לחץ דם. אם אין לכן מספיק סידן בתזונה שלכן במהלך ההיריון, התינוק המתפתח שלכן ישאב את הסידן מהעצמות שלכן, מה שעלול לפגוע בבריאות שלכן בטווח הארוך. ויטמינים אלו יכולים לסייע לספק לפחות חלק מצרכי הסידן היום יומי שלכן.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון יכול להפחית את הסיכונים למומים מולדים אחרים - חומצה פולית יכולה אף לסייע בהורדת הסיכון שהתינוק ייוולד עם שפה שסועה, חך שסוע או מומים מולדים מסוימים בלב.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון עוזר לספק מספיק סידן להתפתחות התינוק - נשים מגיל תשע עשרה ויותר זקוקות לאלף מ"ג סידן ביום לפני, במהלך ואחרי הלידה. נשים שעוד לא בנות שמונה עשרה צריכות אלף ושלוש מאות מ"ג של סידן. התינוק זקוק לסידן בשביל לפתח שיניים ועצמות חזקות, לב בריא, עצבים ושרירים, וקצב לב תקין וקרישת דם.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון יכול להפחית את הסיכון לפתח רעלת הריון - עבור הנשים ההרות, נטילת מספיק חומצה פולית בתחילת ההיריון יכולה להפחית את הסיכונים לפתח רעלת הריון, מצב מסוכן המאופיין בלחץ דם גבוה, אגירת נוזלים ועודף חלבון בשתן. במקרים חמורים של רעלת הריון, כאשר לחץ הדם גבוה במיוחד, ייתכן שיהיה צורך בניתוח קיסרי חירום.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון מסייע במניעת אנמיה מחוסר ברזל - נשים זקוקות להרבה ברזל במהלך ההיריון - בערך כפול מאשר לפני הכניסה להיריון. הגוף שלכן עושה שימוש בברזל כדי לייצר המוגלובין (דם) עבורכן ועבור התינוק במשך ההיריון. ברזל מסייע להעביר חמצן מהריאות לגוף התינוק ולשאר הגוף. נטילת ויטמינים טרום לידתיים עם ברזל עשויה לסייע במניעת אנמיה מחוסר ברזל, מצב שעלול לגרום לעייפות קיצונית ולשאר תסמינים פחות רצויים.
  • מולטי ויטמין לנשים בהריון מפחית את הסיכון ללידה מוקדמת, משקל לידה נמוך ותמותת התינוק - נטילת ויטמינים אלו, על מנת להבטיח שתקבלו מספיק ברזל במהלך תקופת ההיריון יכולה לעזור להגן על בריאותו של התינוק וכן על הבריאות של האם. מניעת אנמיה מחוסר ברזל עוזרת להפחית את הסיכון ללידה מוקדמת, משקל לידה נמוך ותמותת תינוקות.

האם מולטי ויטמין לנשים בהריון יכול להחליף תזונה בריאה ומאוזנת?

כל תזונה מאוזנת מכילה מנעד רב של ויטמינים ומינרלים, אך עדיין מומלץ ליטול מולטי ויטמין לנשים בהריון כדי לוודא שאתן תקבלו מספיק מהחומרים המזינים שהגוף שלכן ושהתינוק שלכן כל כך צריכים. יתרה מזאת, משום שוויטמינים אלו מנוסחים עם הרעיון שהנשים שנוטלות אותם צורכות תזונה בריאה, אין צורך לחפש תוספי ויטמינים נוספים בכל צורה שהיא, בין אם זה גלולה, משקה דיאטטי או שייק מועשר.

האם מולטי ויטמין לנשים בהריון תמיכה חיסונית?

תמיכה חיסונית היא ממש חשובה לנשים בהריון. הדבר נובע מחמת העובדה שאתן בקושי יכולות לקחת שום תרופה כנגד שיעול והצטננות במהלך תקופת ההיריון. מרבית התרופות של השפעת וההצטננות ללא מרשם הן אסורות, והמאבק. ויטמינים A, C ואבץ חיוניים כולם לתמיכה בבריאות החיסונית שלכן ואפשר ליטול אותם במהלך ההיריון. הבה ונתמקד בהם ביתר פירוט -

  • ויטמין A חיוני לשמירה על מערכת רירית בריאה - הוא תומך אף בייצור של תאי דם לבנים. מחסור בוויטמין A עשוי להביא לכדי רגישות רבה יותר לזיהומים או זמני החלמה ארוכים יותר.
  • ויטמין C נוטה להיות שם נרדף לבריאות חיסונית - ויטמין C ייחודי בכך שהוא תומך במערכת החיסון המולדת והסתגלנית בד בבד. המערכת החיסונית המולדת היא קו ההגנה הראשון של הגוף מפני חיידקים, וירוסים או פתוגנים אחרים. חסינות מסתגלת נוצרת לאחר שנחשפת לפתוגנים אלו או כאשר מתחסנים. שמא תחשבו כי עדיף לשתות מיץ תפוזים כדי לקבל מספיק ויטמין C. אך עם יד על הלב מיץ תפוזים עמוס בסוכר. סוכר, או גלוקוז, מתחרה בעצם בוויטמין C כדי להיכנס לתאי הדם הלבנים, ולפעמים הוויטמין C נאבד איפה שהוא בדרך. נטילת ויטמין C כתוסף במינונים נכונים עשויה לתמוך במערכת החיסונית ובצורכי הגוף.
  • אבץ הוא אחד המינרלים הכי מועדפים, וזאת משום שאבץ כה שהוא כה תכלית בגוף. האבץ תומך בעור בריא ומסייע לגוף לייצר תאי T ותאי דם לבנים. בנוסף לכך, אבץ יכול לחסום כמה סוגים של חומרים מזינים.

למה לא להפסיק ליטול מולטי ויטמין לנשים בהריון בטרם הלידה?

לא כל הנשים ההרות חשות בנוח ליטול מולטי ויטמין לנשים בהריון. חלקן מלינות על עצירות או על בחילות, ויש מבניהן שמתקשות לבלוע כדורים כה גדולים. זה יכול להיות ממש מפתה להפסיק ליטול אותם, אך האמת זה ממש חשוב להמשיך וליטול אותם, כמו שהרופא המליץ לכן במשך תקופת ההיריון. במידה ואתן מתקשות לכך, כדאי שתדווחו על זה לרופא שלכן, והוא יסייע לכן למצוא פתרונות הולמים לנטילת הוויטמינים הללו בטרם שתלדנה, בלי לחוות את כל תופעות הלוואי הפחות סימפטיות.

האם מולטי ויטמין לנשים בהריון מספק לכן מספיק ברזל?

במשך ההיריון, הגוף שלכן משתמש בברזל, על מנת לייצר יותר דם עבורכן ועבור התינוק. הברזל ממש מסייע לכן לייצר יותר המוגלובין, חלבון בתאי הדם האדומים. זה בתורו עוזר להעביר חמצן מהריאות שלכן לשאר הגוף, כולל לתינוק שלכן. הצורך בברזל מכפיל את עצמו במהלך ההיריון. ההערכה הינה שעד שיעור של חמישים אחוזים מן הנשים אינן מקבלות מספיק ברזל במהלך ההיריון, וחוסר ברזל עשוי לגרום לשפע של בעיות. מולטי ויטמין לנשים בהריון עם ברזל יכול להיות מקור יומי מועיל לברזל.

האם ויטמינים לנשים בהריון, ובמיוחד ה-B, מספקים תמיכה אנרגטית?

ברור מאליו, כי מולטי ויטמין לנשים בהריון, ובמיוחד שמונת ויטמיני B ממלאים תפקידים חשובים ביכולתו של הגוף שלכן להמיר תזונה לאנרגיה, מה שהופך אותם לחיזוק האנרגיה העליון בגוף. לוויטמין B3, המוכר אף בכינוי ניאצין, יש את היכולת לתמוך בעיכול בריא ולהפחית בחילות. ה- B5 עשוי לסייע בהפחתה של התכווצויות ברגליים. רמות B7 (ביוטין) יורדות במהלך ההיריון, מה שעלול לזרוע הרס בשיער, בעור ובציפורניים.

האם ויטמינים לנשים בהריון עוזרים לשיפור הבריאות הכללית?

הריון תובעני מהגוף. בנוסף לתמיכה בחיים חדשים, הגוף שלכן זקוק לתמיכה בעבודות יום יומיות, כמו למשל - עיכול בריא, תמיכה בעצמות, בריאות הלב והתמודדות עם מתח מזדמן. ויטמינים לנשים בהריון מנוסחים עם כמות נכבדה של ויטמינים ומינרלים בשביל להיטיב עם אימהות ולתמוך בגוף שלהן בתקופה כל כך מאתגרת. במידה ואתן חוות בחילות, אפשר להוסיף גם מנה הגונה של ג'ינג'ר כדי להקל על בחילות הבוקר. לג'ינג'ר יש מוניטין של עוזר להרגיע את הבטן הגואשת והוא שימש באופן מסורתי לתמיכה בנשים במהלך ההיריון במשך מאות שנים.

מהו ויטמין B
ויטמינים

מהו ויטמין B12

במאמר זה אנו נעסוק בנושא ויטמין B12 , יינתנו טיפים ובנוסף נעמיק בנושא. חיוניות ויטמין B12 ויטמין B12 הוא רכיב תזונתי חיוני לבני אדם. הוא

לצפייה »
קומפלקס ויטמין b
ויטמינים

קומפלקס ויטמין b

לא כולם יודעים מה זה קומפלקס ויטמין b, אז כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר בזאת כי מדובר אודות שילוב של שמונה ויטמינים, אשר ממלאים תפקידים

לצפייה »
סרום ויטמין C
ויטמינים

סרום ויטמין C

רוב האנשים מתעניינים ורוצים לטפח את עור הפנים, לפיכך יש להניח ששמעתם על סרום ויטמין C. באופן כללי, ויטמין C נחשב לאחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג

לצפייה »
מולטי ויטמין לנשים
ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים

כל בני האדם שואפים להגיע לכדי איזון, הם מנסים לישון יותר טוב, לאכול נכון יותר, או להתאמן יותר. כולם משתדלים לנווט את לוח הזמנים עם

לצפייה »
ויטמינים לנשירת שיער
ויטמינים

ויטמינים לנשירת שיער

כל אחד, ובעיקר הנשים, חפץ להתהדר בשיער בריא, בעל נפח וארוך למדי. הבשורות הרעות הן שלא תמיד אפשר להשיג זאת. שיער עשוי להיות שמנוני או

לצפייה »
ויטמינים לשיער
ויטמינים

ויטמינים לשיער

 מי מבינכם איננו רוצה שיער בריא ושופע? בוודאי שכולכם הייתם רוצים בכך. יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להשיג זאת, כמו למשל – להקפיד על

לצפייה »
מולטי ויטמין לילדים
ויטמינים

מולטי ויטמין לילדים

בתור הורים, בוודאי שהבריאות של הילדים שלכם בראש מעיינכם, ואכילת תזונה מאוזנת ובריאה היא בראש סדר העדיפויות לשם התפתחות וצמיחה של הילדים שלכם. אך עם

לצפייה »
מולטי ויטמין לגבר
ויטמינים

מולטי ויטמין לגבר

גברים זקוקים לוויטמינים ולמינרלים בשביל שהגוף שלהם יפעל כהלכה. נוכח העובדה שמעט מהחומרים הללו מיוצרים באופן טבעי באמצעות הגוף, אחרים צריכים להירכש ממקורות אחרים, משמע

לצפייה »
ויטמין סי ליפוזומלי
ויטמינים

ויטמין סי ליפוזומלי

באופן כללי, ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בתהליכים המגבירים את גורם הזוהר של העור, והוא גם תומך בבריאות המוח והלב. כמו כן, אולי הכי חשוב,

לצפייה »
ויטמין e לפנים
ויטמינים

ויטמין e לפנים

מינרלים או ויטמינים נחשבים כמעצימים של הלחות, שהופכת את עור הפנים לזוהר, לחלק או לגמיש. לכל הטוב הזה נלווה ויטמין e לפנים, ויש מי ששואל

לצפייה »
ויטמין סי אקוסאפ
ויטמינים

ויטמין סי אקוסאפ

ויטמין סי אקוסאפ נחשב לממש חיוני, בעיקר מכיוון שהגוף שלכם אינו מסוגל לייצר אותו. הוא מסיס במים. חרף העובדה שלרוב מומלץ לקבל את צריכת ויטמין

לצפייה »
ויטמין C לפנים
ויטמינים

ויטמין c לפנים

ויטמין C הוא אגדי בעולם טיפוח העור של הפנים. ככלל, יש הטוענים שהוא הגביע הקדוש לכל מה שקשור לעור הפנים, ולא בכדי. אתם עשויים לקבל

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝