ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים

מולטי ויטמין לנשים

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כל בני האדם שואפים להגיע לכדי איזון, הם מנסים לישון יותר טוב, לאכול נכון יותר, או להתאמן יותר. כולם משתדלים לנווט את לוח הזמנים עם כמה שפחות סטרס, שהכול יתנהל על מי מנוחות. אך לעתים לא משנה כמה מתאמצים, נדרשת פה עוד דחיפה. יש להגביר את הבריאות הגופנית, על מנת להתמודד עם חסכים תזונתיים, חוסר שינה או מתחים, שנובעים כתוצאה מעומס של החיים. בדיוק למשבצת הזאת נכנסים מולטי ויטמין לנשים. במידה ותמשיכו לקרוא, בוודאי תסכימו אתנו עם האמירה שלפיה גוף ונפש בריאים הינם תוצאה של סינרגיה מוצלחת של ויטמינים לנשים. בדרך כלל הנשים סובלות מחוסר איזון של חומרים מזינים בגוף שלהן עם תזונה מזינה ובריאה, ולכן תוספי מולטי ויטמין לנשים עשויים לתמוך במילוי אותם פערים לרווחה הכללית שלהן.

מה הסיבות שלאורן מולטי ויטמין לנשים כל כך נדרשים?

יש הרבה סיבות, למעשה, הרבה מאוד סיבות, שלאורן מולטי ויטמין לנשים כל כך נדרשים, ואלו הן לפניכם -

  • מולטי ויטמין לנשים תומך בבריאות העיניים - ויטמינים A, C, E, ניאצין (B3) וסלניום תומכים בבריאות העין. לוטאין וזאקסנטין מגנים אף על העיניים מפני גלי אור מזיקים. על פי מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי מולטי ויטמינים לנשים, אשר מכילים שילוב של ויטמינים, לוטאין וזאקסנטין יכולים להפחית את הסיכון לניוון מקולרי.
  • תרגישו טוב יותר - במידה רבה הודות למשפחת ויטמין B, נטילת מולטי ויטמין לנשים קשורה לעלייה ברמות האנרגיה, לתחושת רווחה, או לחלופין לירידה במתח וחרדה. זה כשלעצמו, עושה את זה שווה לשמור על ציות לשגרת מולטי ויטמין. ויטמין B6 הוא מרכיב חיוני שאחראי לייצור GABA וסרוטונין. המחסור בוויטמינים הללו עשוי לגרום לחוסר איזון במצב הרוח של הנשים ולגרום להן להיכנס לדיכאון. צריכת מולטי ויטמינים עשירים בוויטמין B6 עשויה להפחית תסמינים כאלה ולהוביל לשיפור מצב הרוח.
  • הזדקנות בריאה - ככל שאתם מזדקנים, הצרכים התזונתיים שלכם גדלים. לפיכך, לגוף שלכם קשה יותר לספוג חומרים מזינים. תרופות יכולות לרוקן עוד יותר את הגוף שלכם מחומרים מזינים. מולטי ויטמין לנשים יכול לקזז את החסרים הללו.
  • שיער ועור בריאים - בהתאם לשפע של מחקרים חדשים, נמצא כי חשוב לחפש ויטמינים B3 (ניאצין), ביוטין וויטמין C לשיער מלא יותר. ויטמין C וניקוטינמיד הם חלק מהתוספים המשפרים את בריאות העור באמצעות הפחתה של דלקת וחידוש תאים טריים. ביוטין מסייע להפחית שומן ליצירת שיער וציפורניים בריאים.
  • טוב ללב – בהמשך למגוון רב של מחקרים, נמצא כי נטילת מולטי ויטמין לנשים איכותי יכול להפחית מחלות לב וכלי דם. מחלות לב הן הגורם המוביל למוות בקרב גברים ונשים כאחד ברחבי העולם. ויטמינים B1, B2, B6, K1, ניאצין (B3), CoQ10 ומגנזיום, כולם ממלאים תפקיד בבריאות הלב וכלי הדם.
  • ויטמינים מסיסים במים - עודף ויטמינים מסיסים בשומן (A, D, E ו-K) מאוחסנים בגוף. ויטמינים מסיסים במים B ו- C אינם. עודף ויטמינים מסיסים במים פשוט עוברים בגוף. זה אומר שיש צורך לקחת ויטמינים חיוניים אלה על בסיס יומי.
  • מפחית את הסיכון לסרטן - שימוש בוויטמין נקשר לירידה בסיכון לסוגי סרטן מסוימים..
  • מגביר חסינות - ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק הידוע בחיזוק המערכת החיסונית. ויטמינים D ו- E מחזקים גם את החסינות. ויטמינים אלה יכולים גם לסייע בהפחתת תסמיני האלרגיה. חומרים מזינים כמו למשל - ויטמין A פועלים כנוגדי חמצון כדי להילחם ברדיקלים חופשיים, חלקיקים שמפרקים תאים. זה מסייע בהפחתה של הסיכונים לבעיות כמו לדוגמה - הזדקנות תוך כדי חיזוק המערכת החיסונית ושמירה עליה נקייה מחיידקים.
  • חומרים מזינים נאותים כדוגמת - ויטמין B עוזרים להגביר את רמות האנרגיה כדי להבטיח חילוף חומרים אפקטיבי ומערכת עצבים בריאה. זה גם עוזר ביצירת תאי דם אדומים ותאי עצב כדי לשמור על המוח עובד כהלכה.

מה זה מולטי ויטמין לנשים, ולמה חייבים אותו?

הרעיון של מולטי ויטמין לנשים ממש לא חדש, אך התפרצות נגיף הקורונה הביאה אותו לקדמת אור הזרקורים. הינם יכולים לסייע לכם להגביר את מערכת החיסון הטבעית שלכם ולהילחם בקורונה. ויטמינים לנשים הם אבני הבניין העיקריות של הגוף ועוזרים לשמור על בריאות טובה. יש המאמינים כי תוספי מולטי ויטמין יכולים אף לפצות על הרגלי אכילה לקויים ואף להפחית את הסיכון למחלות כרוניות. בני האדם מנסים לאכול נכון, להתאמן יותר ולישון טוב יותר, אבל איכשהו חסרים להם רכיבי תזונה חיוניים. כולם שואפים לאיזון, על מנת להיטיב עם הבריאות כדי להתמודד עם הלחץ, השינה הלקויה והחסרים התזונתיים הנובעים מהגוף מחיים עמוסים. בשביל למלא את הפערים התזונתיים, מרבית האנשים יפנו למולטי ויטמין לנשים פעם ביום לעזרה. ולמי שעד עכשיו משום מה לא הבין מה זה בדיוק מולטי ויטמין לנשים, נקדים להבהיר את הנושא. מדובר על ביצוע סינרגיה של ויטמינים ומינרלים שונים הקיימים במקורות מזון. צריכה יומית של מולטי ויטמינים יכולה לסייע לכם לפצות על פערים תזונתיים כדי להגביר את הבריאות שלכם באופן טבעי.

איך מולטי ויטמין לנשים יסייע לכם?

ישנן שלוש דרכים מרכזיות שבהן מולטי ויטמין לנשים יסייע לכם, והן כלהלן -

  • מולטי ויטמין לנשים שומר על מבנה העצם - מחסור בוויטמינים חיוניים עשוי להוביל לאובדן צפיפות מינרלים בעצמות. זה יכול לגרום למקרים של שברים ואוסטאופורוזיס. צריכת מולטי ויטמינים עשירים בסידן וויטמין D יכולה למנוע מצבים אלו ולחזק את מבנה העצם.
  • מולטי ויטמין לנשים מתקן חסרים תזונתיים - חוסר בחומרים מזינים, לרבות - ברזל, ויטמין B, אבץ, סידן וכולי עשוי להוביל לתסמינים ולמחלות מסוכנות. צריכת מולטי ויטמינים העשירים במרכיבים אלו יכולה לסייע במניעת חסרים של אותם כדי למנוע בעיות חמורות, כגון - פלגרה, צפדינה, אנמיה וכיוצא בזאת.
  • מולטי ויטמין לנשים מאזן משקל - יוד הוא מינרל הכרחי לייצור הורמוני בלוטת התריס. הורמונים אלה אחראים על ויסות הקצב שבו הגוף שורף אנרגיה, ובאופן הזה לשלוט במשקל הגוף. מולטי ויטמינים עשירים ביוד שבתורם שומרים על איזון משקל. חומרים מזינים, כמו למשל - כרום מסייעים לרסן אף את התשוקה לסוכר.

האם ויטמינים לנשים תומכים בבריאות איתנה?

באופן מובהק נצהיר בזאת, כי לתוסף מולטי ויטמין לנשים יש את היכולת המלאה להגביר את הבריאות. ויטמין די וסידן הוכחו בתור תומכים בבריאות העצמות, בעוד שהראשון נמצא כתומך אף במעי הגס הבריא, כאשר ביכולתו למנוע את מחלת סרטן המעי הגס וכל מיני תרחישים בריאותיים כרוניים. עוד נמצא, כי החומצה הפולית מסוגלת להפחית מומים מולדים והן היא נקשרה לסיכונים מופחתים לסבול ממחלות במעי הגס או בלב. במלחמה כנגד סוגי סרטן אחרים, לרבות - סרטן השד, ויטמינים מקבוצת B הוכחו כמגבירים את האנרגיה ומסייעים בתפקודים נוירולוגיים. בנוסף לכך, מגנזיום הוכח כמרגיע את הגוף. יתרה מזאת, נוגדי חמצון הוכחו כמונעים סוגי סרטן מסוימים, וכן ויטמין C ואף אבץ הוכחו כמגבירים את תפקוד המערכת החיסונית. מביני עניין מדווחים, כי בשיעור של שבעים וחמישה מהאוכלוסייה לא צורכים את הצריכה המומלצת של פירות, ולמעלה משמונים אחוזים מהאוכלוסייה גם לא צורכים את הצריכה המומלצת של ירקות.

האם מולטי ויטמין לנשים מגבירים את רמות האנרגיה?

בעוד הגוף שלכם לא עומד בקריטריונים התזונתיים, אתם עשויים להרגיש חלשים. נטילה קבועה של כמוסות מולטי ויטמין לנשים עשויה לעזור לכם להחזיר את האנרגיה שלכם. נטילת מולטי ויטמינים ושמירה על אורח חיים בריא יכולים לשמור אתכם אנרגטיים וכמובן בכושר. כמו כן, הכמוסה של המולטי ויטמין לנשים, שיש בה ויטמין C, ויטמין E מחזקת את המערכת החיסונית. בנוסף לכך, ויטמין C וויטמין E הם נוגדי חמצון המסייעים בהפחתת תסמיני האלרגיה.

האם ויטמינים לנשים באמת יעזרו לכם, ואיך בדיוק?

בריש גלי נאמר, כי ויטמינים לנשים באמת יעזרו לכם, וככה בדיוק -

  • ויטמינים לנשים מפחיתים מתח ודיכאון - הוויטמינים והמינרלים לנשים מסוגלים להפחית באופן ניכר את תסמיני המתח והדיכאון. ויטמין B מגרה את מערכת העצבים שתייצר הורמוני לחץ, על מנת להפחית מתחים. צריכה של מספיק ויטמינים ומינרלים משפרת את תפקודי המוח האחראים על מצב הרוח שלכם.
  • ויטמינים לנשים שומרים על בריאות הלב - הלב הוא איבר חיוני בגוף האדם, כאשר שמירה על בריאות הלב מאוד הכרחית. על פי המון מחקרים שנערכו בהיבט זה, נמצא כי נטילת ויטמינים איכותיים יכולה בהכרח להפחית מחלות לב וכלי דם. ויטמינים B1, B2, B6, K1, ניאצין ומגנזיום משחקים כולם תפקיד בבריאות הלב וכלי הדם.
  • ויטמינים לנשים משפרים את תפקוד המוח - מספר ויטמינים וחומצות שומן מאטות או מונעות אובדן זיכרון. ויטמינים כגון - ויטמין B12, תוספי צמחים כמו למשל - חומצות שומן אומגה 3 מסייעים בשיקום תפקוד המוח.
  • ויטמינים לנשים תומכים בבריאות העין - ויטמין A מוכר בתור ויטמין עיניים בשל הסגולות שלו. זה עוזר לשפר את הראייה ולהפחית ניוון מקולרי הקשור לגיל מתקדם שעשוי לגרום לנזק קבוע לעיניים. כל מיני מחקרים מצביעים על כך שוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון עשויים להאט את התקדמות ניוון מקולרי.
  • ויטמינים לנשים מפחיתים את הסיכון לסרטן - תוצאות רבות העלו כי נטילת מולטי ויטמין מדי יום עשויה להפחית את הסיכון לחלות בכל מיני סוגי הסרטן. לאחר שתתייעצו עם הרופא שלכם, אתם יכולים לקחת ויטמינים בהתאם.
  • ויטמינים לנשים שומרים על חוזק השרירים - רדיקלים חופשיים בגוף מסוכנים משום שהם אחראים בעיקר לבעיות הקשורות להזדקנות השרירים. רדיקלים חופשיים אלה יכולים להיהרס באמצעות נוגדי חמצון, הנמצאים בכמוסות מולטי ויטמין. נטילת מולטי ויטמינים יכולה לסייע בשמירה על הרדיקלים החופשיים המזיקים הללו.

מה התרומה של מולטי ויטמין לנשים נוכח מגפת הקורונה?

נוכח השנים האחרונות, המייאשות, יש לומר, שבהן חדר וירוס הקורונה לחיינו, התלוותה אליו הנוכחות השלילית על אורח החיים שלכם. נתחיל מזה שמתרבים הסיכונים "לחטוף" זיהומים, ונמשיך בזה שההחלמה מנגיף הקורונה עשויה להיות מלווה בשפע של תופעות לוואי הרסניות, כגון – קוצר נשימה, בעיות בנשימה, עייפות מרובה, או מפרקים יותר חלשים, וכיוצא בזאת. ואלו בדיוק הסיבות שלאורן מולטי יטמין לנשים יעזור בדמות של תוספי תזונה אבץ, ויטמין C וויטמין D. המטרה שלהם ממש לא מתבטאת בלהחליף מזון בריא, פשוטו כמשמעו. אלא שהם פועלים כעוד מגן מפני נגיף הקורונה. מומלצת תזונה בריאה ומאוזנת עם כמויות נכבדות של פחמימות, חלבונים ושומן, לצד צריכת תוספי תזונה. במקרים שונים נוצר מחסור באספקת מזון או בצרכים תזונתיים הכרחיים. באופן הזה, הגברת הצורך בוויטמינים ותוספי תזונה. ויטמין D היה שימושי בעבר ביצירת חסינות נגד מגיפות כמו למשל - שפעת ומחלות כרוניות. זה מעלה את רמות הדם והוא נוח לילדים ולמבוגרים. תוספי התזונה הוכחו כמועילים גם לעמידה בקצוות תזונה מומלצות ויצירת רשת ביטחון מפני מחלות. ויטמין C מונע תופעות לוואי של זיהום הקורונה, כמו לדוגמה - דלקת, או נזק לרקמות ומצבי לב. אבץ הוא בין הנגישים ביותר עבור משפחות מהמעמד הנמוך והבינוני. זה מקצר את משך ההדבקה ומשפר את קצב ההחלמה באופן דרסטי.

מהו ויטמין B
ויטמינים

מהו ויטמין B12

במאמר זה אנו נעסוק בנושא ויטמין B12 , יינתנו טיפים ובנוסף נעמיק בנושא. חיוניות ויטמין B12 ויטמין B12 הוא רכיב תזונתי חיוני לבני אדם. הוא

לצפייה »
קומפלקס ויטמין b
ויטמינים

קומפלקס ויטמין b

לא כולם יודעים מה זה קומפלקס ויטמין b, אז כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר בזאת כי מדובר אודות שילוב של שמונה ויטמינים, אשר ממלאים תפקידים

לצפייה »
סרום ויטמין C
ויטמינים

סרום ויטמין C

רוב האנשים מתעניינים ורוצים לטפח את עור הפנים, לפיכך יש להניח ששמעתם על סרום ויטמין C. באופן כללי, ויטמין C נחשב לאחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג

לצפייה »
ויטמינים לנשירת שיער
ויטמינים

ויטמינים לנשירת שיער

כל אחד, ובעיקר הנשים, חפץ להתהדר בשיער בריא, בעל נפח וארוך למדי. הבשורות הרעות הן שלא תמיד אפשר להשיג זאת. שיער עשוי להיות שמנוני או

לצפייה »
ויטמינים לשיער
ויטמינים

ויטמינים לשיער

 מי מבינכם איננו רוצה שיער בריא ושופע? בוודאי שכולכם הייתם רוצים בכך. יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להשיג זאת, כמו למשל – להקפיד על

לצפייה »
מולטי ויטמין לילדים
ויטמינים

מולטי ויטמין לילדים

בתור הורים, בוודאי שהבריאות של הילדים שלכם בראש מעיינכם, ואכילת תזונה מאוזנת ובריאה היא בראש סדר העדיפויות לשם התפתחות וצמיחה של הילדים שלכם. אך עם

לצפייה »
מולטי ויטמין לגבר
ויטמינים

מולטי ויטמין לגבר

גברים זקוקים לוויטמינים ולמינרלים בשביל שהגוף שלהם יפעל כהלכה. נוכח העובדה שמעט מהחומרים הללו מיוצרים באופן טבעי באמצעות הגוף, אחרים צריכים להירכש ממקורות אחרים, משמע

לצפייה »
ויטמין סי ליפוזומלי
ויטמינים

ויטמין סי ליפוזומלי

באופן כללי, ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בתהליכים המגבירים את גורם הזוהר של העור, והוא גם תומך בבריאות המוח והלב. כמו כן, אולי הכי חשוב,

לצפייה »
ויטמין e לפנים
ויטמינים

ויטמין e לפנים

מינרלים או ויטמינים נחשבים כמעצימים של הלחות, שהופכת את עור הפנים לזוהר, לחלק או לגמיש. לכל הטוב הזה נלווה ויטמין e לפנים, ויש מי ששואל

לצפייה »
ויטמין סי אקוסאפ
ויטמינים

ויטמין סי אקוסאפ

ויטמין סי אקוסאפ נחשב לממש חיוני, בעיקר מכיוון שהגוף שלכם אינו מסוגל לייצר אותו. הוא מסיס במים. חרף העובדה שלרוב מומלץ לקבל את צריכת ויטמין

לצפייה »
ויטמין C לפנים
ויטמינים

ויטמין c לפנים

ויטמין C הוא אגדי בעולם טיפוח העור של הפנים. ככלל, יש הטוענים שהוא הגביע הקדוש לכל מה שקשור לעור הפנים, ולא בכדי. אתם עשויים לקבל

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝