ויטמינים

מולטי ויטמין לילדים

מולטי ויטמין לילדים

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

בתור הורים, בוודאי שהבריאות של הילדים שלכם בראש מעיינכם, ואכילת תזונה מאוזנת ובריאה היא בראש סדר העדיפויות לשם התפתחות וצמיחה של הילדים שלכם. אך עם יד על הלב, איזה ילד אוכל ממש בריא? מרביתם לא. בלי כל קשר להרגלי האכילה של הילדים שלכם, צריכה של מולטי ויטמין לילדים היא דרך וודאית כדי להבטיח שהילדים שלכם יקבלו מספיק מהמינרלים או מהוויטמינים שכל כך חיוניים למען התפתחותם התקינה. בריאות היא אושר ועושר, כי הרי בלעדיה, הילדים שלכם לא יצליחו להגשים את החלומות והמאוויים שלהם, ופה נכנס התפקיד שלכם לתמונה, לוודא שהם יהיו בריאים. במידה ותיהנו מקריאה רציפה של המאמר שלפניכם, תבינו למה צריך בכל זמן נתון שהילדים שלכם ייזונו מתזונה מאוזנת כראוי, מה שיתמוך בהתפתחות שלהם ויחזק את מערכת החיסון שלהם.

מה הסיבות שישכנעו אתכם לבחור מולטי ויטמין לילדים?

יש הרבה סיבות שיכולות לשכנע אתכם לבחור מולטי ויטמין לילדים, חלקן יותר משמעותיות וחלקן פחות משמעותיות. השתדלנו להציג בפניכם את אלו שהכי משמעותיות -

  • תוסף מולטי ויטמין לילדים הוא בדיוק זה - דרך להשלים את התזונה של הילדים שלכם ולמלא את כל הפערים התזונתיים הפוטנציאליים. פער תזונתי הוא מחסור של כל ויטמין או מינרל אחד, ויכול להשפיע על הבריאות האידיאלית. לכל סוגי האוכלים, מהבררנים שבבררנים ועד לבורות ללא תחתית, עשויים להיות פערים תזונתיים מסוימים, והם יכולים להפיק תועלת מהתזונה היומית שמספקת מולטי ויטמין.
  • מולטי ויטמין לילדים מבסס הרגלים בריאים מוקדם - חידוש קבוע של ויטמינים ומינרלים חיוני לבריאות וחיוניות, וזה נכון במיוחד בגופם הגדל ומשתנה כל יום של ילדים. ילדים שגדלים נוטלים את הוויטמינים שלהם כל יום, נוטים הרבה יותר להמשיך הרגל בריא זה לבגרותם.
  • עצמות חזקות וחיוכים בהירים - מולטי ויטמין לילדים, שיש בו סידן וויטמין D, מספק לילדים את המינרל העיקרי, הלא הוא הסידן, אשר דרוש לעצמות חזקות, וויטמין חיוני על מנת לעזור לגוף של הילדים הגדל לספוג את הסידן. קבלת מספיק מהוויטמין מינרל הזה שילוב חיוני במיוחד בילדות המוקדמת ובגיל ההתבגרות, כאשר רוב מסת העצם של הילדים נוצרת.
  • מולטי ויטמין לילדים מהווה דלק למשחקים - ילדים זקוקים לאנרגיה מהמקורות הנכונים כדי לתדלק את הימים הפעילים שלהם - ולא לאנרגיה הזמנית שמגיעה מטונות של סוכר (וההתרסקות הבלתי נמנעת שלאחר מכן). המולטי ויטמינים לילדים עשירים בוויטמיני B יכולים לעזור לילדים להמיר מזון לאנרגיה, ויש להם מינימום שלושים ושלושה אחוזים פחות סוכר מהמותגים הקונבנציונליים. בדיוק כמו מבוגרים, ילדים בצמיחה צריכים לחדש את מלאי ויטמיני B שלהם מדי יום, כדי שיוכלו לתמוך חילוף החומרים באנרגיה וייהנו מהימים העמוסים והכיפיים שלהם במלואם.
  • ילדים בריאים ומאושרים – ויטמינים, כמו למשל - A, C, D ו-E הם מרכיבים בסיסיים במולטי של הילדים, וכל אחד מהם חשוב כל כך לתמיכה בבריאות החיסונית לאורך כל השנה.
  • מולטי ויטמין לילדים עשוי לתרום לבריאות נוגדי חמצון, ולעזור לשמור על בריאות וחיזוק מערכת החיסון של הילדים שלכם.

האם מולטי ויטמין לילדים ממלא פערים תזונתיים?

זה ממש משנה בני כמה אתם, יש לציין כי תוסף מולטי ויטמין יומי הוא בדיוק זה - פשוט תוסף. מולטי ויטמינים הם דרך טובה להשלים את כל הפערים התזונתיים שיש לכם שיכולים להשפיע על היכולת שלכם להיות בבריאות מיטבית. כך גם לגבי מולטי ויטמין לילדים. אם הילד שלכם אכלן בררן, אתם בוודאי תגלו שיש לו רמה מסוימת של פערים תזונתיים והוא יכול להפיק תועלת ממולטי ויטמין שיעזור לו לקבל את הוויטמינים והרכיבים התזונתיים שהוא צריך מדי יום. באופן וודאי נצהיר בזאת, כי מולטי ויטמין לילדים משלים את התזונה של הילדים שלכם וממלא את כל הפערים התזונתיים האפשריים. המחסור בכל מינרל או ויטמין אחד הוא מה שמכונה לרוב פער תזונתי והוא יכול להשפיע על הבריאות האופטימלית של הילדים שלכם. כל אחד עשוי לחוות פערים תזונתיים ויכול להפיק תועלת משמעותית מהתזונה היומית המוצעת על ידי תוספי מולטי ויטמין לילדים. רק תוודאו שאתם קונים אותו מיצרן בעל מוניטין.

מי קהל היעד של מולטי ויטמין לילדים?

בעידן המודרני כל ההורים עסוקים, וממש רודפים אחרי הזמן, ולא בכל זמן נתון אפשרי לבשל ולהכין אוכל ביתי ומזין. אי לכך ובהתאם לזאת, קהל היעד של מולטי ויטמין לילדים הוא כלעיל -

  • ילדים שאינם אוכלים ארוחות קבועות ומאוזנות העשויות ממזונות טריים ומלאים.
  • "אכלנים קמצנים", שפשוט לא אוכלים מספיק.
  • ילדים עם מצבים רפואיים כרוניים כמו לדוגמה - אסטמה או בעיות עיכול, בפרט אם הילדים נוטלים תרופות.
  • ילדים שאוכלים הרבה מזון מהיר, מזון נוחות ומזון מעובד.
  • ילדים בתזונה צמחונית או טבעונית, ייתכן שהם צריכים תוסף ברזל, דיאטה נטולת חלב, שמא הם צריכים תוסף סידן, או כל דיאטה מוגבלת אחרת.
  • ילדים ששותים הרבה משקאות מוגזים, שיכולים לשטוף ויטמינים ומינרלים מגופם.

האם מולטי ויטמין לילדים מסוגל לחזק עצמות?

תוספי מולטי ויטמין לילדים מכילים סידן, אשר בתורו מקדם את בריאות העצם בילדים צעירים. כמו כן, הם עשירים מאוד בוויטמין D, מינרל חיוני שמקל על גופו של ילדכם לספוג סידן. שילוב ויטמין מינרלים זה חשוב במיוחד במהלך הילדות וההתבגרות, שם נוצרת רוב מסת העצם של הילדים.

איזה סוגי מולטי ויטמין לילדים בולטים ונחוצים?

יש כל מיני סוגים של מולטי ויטמין לילדים אשר בולטים ונחוצים, ולהלן נציג כמה מהם כעת לפניכם -

  • מגה ויטמינים - מינונים גדולים של ויטמינים - אינם רעיון טוב לילדים. הוויטמינים המסיסים בשומן (ויטמינים A, D, E ו-K) יכולים להיות רעילים אם ילדים מקבלים יותר מדי מהם. אותו הרעיון עם ברזל. הילדים שלכם עשויים לקבל יותר מדי מהדבר הטוב.
  • ויטמין A מקדם צמיחה והתפתחות תקינים; תיקון רקמות ועצמות; ועור בריא, עיניים ותגובות חיסוניות. מקורות טובים כוללים, לרבות - חלב, גבינה, ביצים וירקות צהובים כתומים כגון - גזר, בטטה ודלעת.
  • ברזל בונה שרירים והוא חיוני לתאי דם אדומים בריאים - מחסור בברזל מהווה סיכון בגיל ההתבגרות, במיוחד עבור בנות ברגע שהן מתחילות לקבל ווסת. מקורות טובים כוללים, כמו למשל - בשר בקר ובשרים אדומים אחרים, הודו, חזיר, תרד, שעועית ושזיפים מיובשים.
  • ויטמין Bs. משפחת ויטמיני B - B2, B3, B6 ו-B12 - מסייעים לחילוף חומרים, ייצור אנרגיה ומערכת מחזורית ומערכת עצבים בריאות. מקורות טובים כוללים, כמו לדוגמא - בשר, עוף, דגים, אגוזים, ביצים, חלב, גבינה, שעועית ופולי סויה.
  • סידן עוזר לבנות עצמות חזקות ככל שהילדים גדלים - מקורות טובים כוללים, כדוגמת - חלב, גבינה, יוגורט, טופו ומיץ תפוזים מועשר בסידן.
  • מקדם שרירים בריאים, רקמת חיבור ועור - מקורות טובים כוללים, לרבות - פירות הדר, תותים, קיווי, עגבניות וירקות ירוקים כמו ברוקולי.
  • מעודד יצירת עצמות ושיניים ומסייע לגוף לספוג סידן - מקורות טובים כוללים, כגון - חלב ודגים שומניים כמו סלמון ומקרל. המקור הטוב ביותר לוויטמין D הוא אור השמש.

מדוע ויטמינים לילדים כל כך נדרשים?

יש שפע של היבטים שמבהירים מדוע ויטמינים לילדים כל כך נדרשים, הנה חלק ארי מהם -

  • יוצר הרגלי בריאות מוקדמים - ילדים שגדלים נוטלים ויטמינים לילדים מדי יום נוטים יותר להמשיך לעשות זאת לאורך חייהם. תוספי ויטמין זמינים בגומי טעימים ובמגוון רחב של צורות אופי שכל הילדים אוהבים. מעל לכל, הם נטולי מאה אחוזים מחומרי טעם מלאכותיים כמו גם אלרגנים נפוצים כמו למשל - חלב וגלוטן.
  • ילדים בריאים, עליזים - אתם בוודאי לא חפצים לקחת סיכונים עם האושר של הילדים שלכם, הלא כך? אז תעשו בדיוק את מה שנכון. תיתנו לילדים שלכם ויטמינים לילדים ותראו אותם גדלים בריאים ומאושרים יותר. ויטמינים כמו לדוגמה - A, C, D ו- E ממלאים תפקיד משמעותי בבריאות החיסון. לוויטמינים לילדים נלווים אף תכונות נוגדות חמצון חזקות השומרות על מערכת החיסון של ילדכם בריאה והן מחוזקת.
  • "לתדלק" את הילדים לשחק יותר - ילדים זקוקים לאנרגיה רבה כדי לתדלק את הפעילויות היום יומיות שלהם. אך האנרגיה הזאת צריכה להיות מופקת רק ממקורות בריאים, ולא מהאנרגיה הזמנית שמגיעה מערב רב של סוכרים. תוספי ויטמינים לילדים עשירים מאוד בוויטמינים מקבוצת B המסייעים בהפיכת מזון לאנרגיה. בדיוק כמו מבוגרים, ילדים צריכים לחדש את אספקת הוויטמין B שלהם על בסיס יומי כדי שגופם יוכל לתמוך ביעילות במטבוליזם האנרגיה. זה, בתורו, יבטיח שהם ייהנו מהימים העמוסים שלהם במלואם.

איזה ויטמינים לילדים צריך, ולמה הם משמשים?

זה ממש הכרחי שילדים יקבלו ויטמינים לילדים שדרושים להם, בשביל להבטיח גוף בריא. תזונה מאוזנת מספקת את מרבית הוויטמינים שנדרשים לילדים. ברם, ויטמינים לילדים עשויים לסייע בהבטחה שהצריכה היומית המומלצת שתמומש. ואלו הם המינרלים והוויטמינים המובילים שנדרשים למען הבריאות של הילדים שלכם -

  • אבץ.
  • ויטמין די.
  • אומגה 3.
  • ויטמין B.
  • ויטמין סי.

כעת נבחן חלק מהוויטמינים והמינרלים המרכזיים הללו, כולל השימושים בהם ומקור המזון העיקרי של כל אחד מהם -

חומצה דוקוסהקסאנואית - תורם לשמירה על תפקוד תקין של המוח, מסייע בשמירה על ראייה תקינה, מסייע בפיתוח הראייה לתינוקות עד גיל שנה. ניתן למצוא זאת בדג, ברכיכות, בוויטמין B.

ויטמין B הוא מונח כולל לסוגים רבים של ויטמינים, כולל אלו -

  • תיאמין (B1) - עוזר לפרק ולשחרר אנרגיה מהמזון.
  • ריבופלבין (B2) - עוזר לשמור על בריאות העור, העיניים ומערכת העצבים.
  • ניאצין (B3) - עוזר לשחרר אנרגיה מהמזון.
  • חומצה פנטותנית - בעלת כמה פונקציות, כולל שחרור אנרגיה מהמזון.
  • ויטמין B6 - עוזר לגוף להשתמש ולאגור אנרגיה מחלבון ופחמימות במזון.
  • ביוטין (b7) - עוזר לגוף לפרק שומן.
  • מקורות עיקריים - נמצא בשפע של מזונות.
  • חומצה פולית וחומצה פולית - עוזרים לגוף ליצור תאי דם אדומים בריאים.
  • ויטמין B12 - עוזר לתפקוד תקין של מערכת העצבים, ניתן למצוא אותו באלו – אפונה, ביצים, לחם מלא, חלב, אורז, דג, קמח חיטה, עוף, תפוחי אדמה, דיסה, בשר חזיר, ברוקולי, כרוב ניצנים או ויטמין סי. הוא עוזר לשמור על תפקוד תקין של מערכת החיסון, ואף עוזר לשפר את ספיגת הברזל, והן עוזר להגן על התאים.

ויטמין די -

  • תורם לתפקוד תקין של מערכת החיסון.
  • יכול לעזור לתמוך בעצמות ובשיניים בריאות.
  • תומך בצמיחה תקינה של עצמות הילדים.

ניתן למצוא אותו בדגים שמנים - כגון סלמון, סרדינים והרינג, בבשר אדום, בחלמונים, או באומגה 3.

מהו ויטמין B
ויטמינים

מהו ויטמין B12

במאמר זה אנו נעסוק בנושא ויטמין B12 , יינתנו טיפים ובנוסף נעמיק בנושא. חיוניות ויטמין B12 ויטמין B12 הוא רכיב תזונתי חיוני לבני אדם. הוא

לצפייה »
קומפלקס ויטמין b
ויטמינים

קומפלקס ויטמין b

לא כולם יודעים מה זה קומפלקס ויטמין b, אז כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר בזאת כי מדובר אודות שילוב של שמונה ויטמינים, אשר ממלאים תפקידים

לצפייה »
סרום ויטמין C
ויטמינים

סרום ויטמין C

רוב האנשים מתעניינים ורוצים לטפח את עור הפנים, לפיכך יש להניח ששמעתם על סרום ויטמין C. באופן כללי, ויטמין C נחשב לאחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג

לצפייה »
מולטי ויטמין לנשים
ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים

כל בני האדם שואפים להגיע לכדי איזון, הם מנסים לישון יותר טוב, לאכול נכון יותר, או להתאמן יותר. כולם משתדלים לנווט את לוח הזמנים עם

לצפייה »
ויטמינים לנשירת שיער
ויטמינים

ויטמינים לנשירת שיער

כל אחד, ובעיקר הנשים, חפץ להתהדר בשיער בריא, בעל נפח וארוך למדי. הבשורות הרעות הן שלא תמיד אפשר להשיג זאת. שיער עשוי להיות שמנוני או

לצפייה »
ויטמינים לשיער
ויטמינים

ויטמינים לשיער

 מי מבינכם איננו רוצה שיער בריא ושופע? בוודאי שכולכם הייתם רוצים בכך. יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להשיג זאת, כמו למשל – להקפיד על

לצפייה »
מולטי ויטמין לגבר
ויטמינים

מולטי ויטמין לגבר

גברים זקוקים לוויטמינים ולמינרלים בשביל שהגוף שלהם יפעל כהלכה. נוכח העובדה שמעט מהחומרים הללו מיוצרים באופן טבעי באמצעות הגוף, אחרים צריכים להירכש ממקורות אחרים, משמע

לצפייה »
ויטמין סי ליפוזומלי
ויטמינים

ויטמין סי ליפוזומלי

באופן כללי, ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בתהליכים המגבירים את גורם הזוהר של העור, והוא גם תומך בבריאות המוח והלב. כמו כן, אולי הכי חשוב,

לצפייה »
ויטמין e לפנים
ויטמינים

ויטמין e לפנים

מינרלים או ויטמינים נחשבים כמעצימים של הלחות, שהופכת את עור הפנים לזוהר, לחלק או לגמיש. לכל הטוב הזה נלווה ויטמין e לפנים, ויש מי ששואל

לצפייה »
ויטמין סי אקוסאפ
ויטמינים

ויטמין סי אקוסאפ

ויטמין סי אקוסאפ נחשב לממש חיוני, בעיקר מכיוון שהגוף שלכם אינו מסוגל לייצר אותו. הוא מסיס במים. חרף העובדה שלרוב מומלץ לקבל את צריכת ויטמין

לצפייה »
ויטמין C לפנים
ויטמינים

ויטמין c לפנים

ויטמין C הוא אגדי בעולם טיפוח העור של הפנים. ככלל, יש הטוענים שהוא הגביע הקדוש לכל מה שקשור לעור הפנים, ולא בכדי. אתם עשויים לקבל

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝