ויטמינים

מולטי ויטמין לגבר

מולטי ויטמין לגבר

אהבתם?

שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

גברים זקוקים לוויטמינים ולמינרלים בשביל שהגוף שלהם יפעל כהלכה. נוכח העובדה שמעט מהחומרים הללו מיוצרים באופן טבעי באמצעות הגוף, אחרים צריכים להירכש ממקורות אחרים, משמע - מולטי ויטמין לגבר. מוצר זה נצרך לטיפול במחסור בוויטמין הנגרם על ידי תזונה לקויה או מצבים בריאותיים כאלו ואחרים. אין תמימות דעים לגבי אם נטילת מולטי ויטמין לגבר אכן מועילה לבריאות, והאם זה אפילו בטוח או לאו. ויטמינים לגברים מספקים כמויות שמרניות של הוויטמינים והמינרלים שכולם צריכים לבריאות טובה, או לחלופין מספר רכיבים תזונתיים נוספים שעשויים להציע סגולות ספציפיות לגברים. ממש כדאי לכם להמשיך לקרוא עד לתום דברינו, וכך תגלו, בין השאר, כי המטרה של מולטי ויטמין לגבר היא לשפר את בריאות הלב של גברים, לתמוך בבריאות השרירים, לשפר את לחץ הדם ולספק אנרגיה לגברים.

מה אומרים המחקרים על מולטי ויטמין לגבר?

ובכן, נעשו הרבה מחקרים על מולטי ויטמין לגבר, והנה המובילים שמבניהם -

  • ניתוח של מחקר שכלל כמעט חמש מאות אלף בני אדם, מצא כי מולטי ויטמין לגבר איננו מפחית בהכרח את הסיכון למחלות לב או סרטן.
  • מחקר נוסף, אשר עקב אחרי התפקוד הנפשי והשימוש במולטי ויטמין לגבר, שכלל כמעט ששת אלפים של גברים במשך קצת יותר מעשור, מצא כי מולטי ויטמין לגבר לא מפחית את הסיכון לירידה נפשית כמו למשל - אובדן זיכרון או האטת חשיבה.
  • מחקר שכלל יותר מאלף ושבע מאות משתתפים, "ניצולי התקף לב", שנטלו מולטי ויטמין לגבר או פלצבו במינון גבוה למשך עד ארבע וחצי שנים, מצא כי שיעורי התקפי לב מאוחרים יותר, ניתוחי לב ומקרי מוות היו דומים בשתי הקבוצות.
  • חוקרים בדקו את ההשפעה של שימוש ארוך טווח במולטי ויטמין בגברים בריאים על היבטים שונים של בריאות. הנה מה שהם מצאו:
  • מוח - אין הגנה מפני ירידה בזיכרון או כישורים נפשיים.
  • סרטן - גברים היו בסיכון נמוך בשמונה אחוזים לאבחון סרטן. האפקט המגן היה הגדול ביותר בגברים עם היסטוריה של סרטן.
  • מחלות לב וכלי דם - אין הגנה מפני התקפי לב, שבץ מוחי או מוות ממחלות לב וכלי דם.
  • ראייה - סיכון נמוך יותר לפתח קטרקט.

מה זה בעצם מולטי ויטמין לגבר?

הנה כמה עובדות שכדאי שתדעו על מולטי ויטמין לגבר -

  • מולטי ויטמין לגבר הינו תוספי מזון המכילים ויטמינים ומינרלים רבים ושונים, לפעמים לצד מרכיבים אחרים.
  • בהתחשב בעובדה שאין תקן למה שמרכיב מולטי ויטמין לגבר, הרכב החומרים התזונתיים שלו משתנה לפי מותג ומוצר.
  • מולטי ויטמין לגבר נקרא אף מולטי, מרובים, או פשוט ויטמינים לגברים.
  • מולטי ויטמין לגבר זמין בצורות רבות, כגון - טבליות, כמוסות, גומי לעיסה, אבקות או נוזלים.
  • יש ליטול את רוב המולטי ויטמינים לגברים פעם או פעמיים ביום. הקפידו לקרוא את התווית ולמלא אחר הוראות המינון המומלצות.
  • מולטי ויטמין לגבר הוא סוגים של תוספי מזון המכילים ויטמינים לגברים ומינרלים שונים. הם זמינים בצורות שונות.

האם ביכולתו של מולטי ויטמין לגבר ממש לשפר את הזיכרון?

אתם ממש לא צריכים לקבל את דברינו כמו "תורה לסיני", לשם כך יש עדויות של מחקרים, כמו אלו שמצאו כי ההיפוקמפוס של המוח מתחיל להתכווץ ברגע שאנשים מגיעים לגילאי שלושים, ללא קשר למין. ההיפוקמפוס אחראי על יצירת ואחסון זיכרונות ויתדרדר ברגע שאדם יתחיל להזדקן. אך שלא כמו הגברים, הגוף הנשי מייצר באופן טבעי אסטרוגן. הורמון זה עשוי להגן על המוח מפני נזק נוירוני נוסף הנגרם בעזרת תהליך ההזדקנות. כתוצאה מכך, הזיכרון של הגברים יורד מהר יותר מזה של הנשים. מלבד תהליך ההזדקנות הטבעי, המחסור בוויטמין B-12 בגוף האדם עשוי לגרום גם לאובדן זיכרון. על ידי הוספת מולטי ויטמין לגבר המכיל ויטמין B-12, גברים מסוגלים לשפר את הזיכרון שלהם. ויטמין B-12 יכול גם להאט את הירידה הקוגניטיבית בקרב גברים, ולהשאיר את דעתם חדה גם בגילאים המבוגרים.

האם מולטי ויטמין לגבר משפר את רמות האנרגיה ואת בריאות השרירים?

מולטי ויטמין לגבר, ויטמיני B, ממלאים תפקידים חשובים בוויסות חילוף החומרים ורמות האנרגיה. ויטמין B12 חשוב במיוחד, משום שהוא נדרש ליצירת תאי דם תקינים. חוסרים ב-B12 מובילים לאנמיה, שגורמת לעייפות, בחילות, ירידה בתיאבון ועצבנות, בין השאר. אנמיה גורמת גם לחולשת שרירים, ולכן קבלת מספיק B12 היא חיונית לבריאות השרירים. ויטמין B תיאמין נחוץ גם לשרירים בריאים, והמינרלים סידן, אשלגן ומגנזיום מסייעים להתכווצות שרירים תקינה.

מה טוענים המתנגדים לנטילה של מולטי ויטמין לגבר?

המתנגדים לנטילה של מולטי ויטמין לגבר טוענים כי הוא לא מפחית את הסיכון למחלות לב, סרטן, ירידה קוגניטיבית, כמו למשל - אובדן זיכרון והאטת חשיבה, או לחלופין מוות מוקדם. הם אף טוענים, כי תוספי ויטמין E וביטא קרוטן מזיקים, במיוחד במינונים גבוהים. כמו כן, נטען כי גלולות ממש לא מהוות סוג של קיצור דרך לבריאות טובה יותר ולמניעת מחלות כרוניות. להמלצות תזונה אחרות יש עדויות חזקות הרבה יותר ליתרונות - אכילת תזונה בריאה, שמירה על משקל תקין והפחתת כמות השומן הרווי, שומן הטראנס, הנתרן והסוכר שאתם אוכלים. היוצא מהכלל הוא חומצה פולית משלימה לנשים בעלות פוטנציאל הריון, חומצה פולית מונעת מומים בתעלה העצבית בתינוקות כאשר נשים נוטלות אותה לפני ובמהלך תקופת ההיריון המוקדם. לכן מומלצים מולטי ויטמינים לנשים צעירות.

האם ויטמינים לגברים מסוגלים למנוע את הסוכרת?

בהנחה שאתם לא סובלים מסוכרת, לפני שנצלול ללב העניין, נבין בכלל מה זה סוכרת. ובכן, סוכרת יכולה להתרחש בעוד התאים אשר מייצרים אינסולין בגוף האדם פשוט מותקפים ואז נהרסים ממש באמצעות המערכת החיסונית. בלי כל נוכחות של אינסולין, גוף האדם איננו מסוגל להעביר או לעכל גלוקוז מן הדם אל התאים. מצב שכזה עלול לגרום לכדי רמות גבוהות של גלוקוז בתוך הדם. למרות שיש אמצעים תומכים, טרם נמצאה תרופה אמתית או נכונה לחולי סוכרת, בעוד שהסוכרת עשויה להסב ליצירה של כל מיני בעיות בריאותיות קשות שנלוות למחלה. למרות שזאת עובדה ידועה שלאורה גם נשים וגם גברים עלולים לחלות בסוכרת, בכל זאת הגברים יותר רגישים למחלת הסוכרת. על פי המון מחקרים שבוצעו בתחום, די חדשים, נמצא כי יש קשר ישיר בין ההורמון אשר חיוני להתבגרות גברית, שמכונה טסטוסטרון, לבין מחלת הסוכרת מסוג 2. נראה כי גברים עם רמות טסטוסטרון נמוכות צפויים לפתח סוכרת ולהיפך. טסטוסטרון חיוני בשמירה על בטיחות גברים מסוכרת, וזאת משום שההורמון הנ"ל עשוי לסייע לרקמות להשתמש ביותר סוכר בדם בתגובה לייצור אינסולין בגוף. ועתה נבהיר בזאת, כי מאוד חשוב כי ויטמינים לגברים יילקחו באופן קבוע, על מנת שיהיה באפשרותם להפחית את הסיכונים לחלות בסוכרת. לצורך העניין, קרניטין עשוי לסייע לגוף הגבר לייצר ולצרוך יותר שומן, כאשר כרום עשוי לשפר את הסבילות של הגלוקוז של הגברים, ואף לשלוט ברמות של האינסולין.

מה הקשר בין מולטי ויטמין לגבר לבין מחלות לב?

באופן כלל, מוטב שתדעו, כי מחלות לב מהוות את אחד מגורמי המוות המובילים במרחבי תבל. בעוד שיש בני אדם אשר אמינים כי נטילת מולטי ויטמין לגבר עשויה לסייע במניעת מחלות לב, נראה כי המחקרים ממש סבורים אחרת, ובהחלט לא תומכים בכך באופן סופי. בעקבות מנעד נרחב של מחקרים שנעשו בהיבט זה, נמצא כי מולטי ויטמין לגבר נמצא בקורלציה לסיכון מופחת להתקפי לב ומוות, בעוד שאחרים אינם מראים השפעות. בעוד מחקר הבריאות שנעשה זה מכבר חקר את ההשפעות של שימוש יומי במולטי ויטמין ביותר מארבעה עשר רופאים גברים בגיל העמידה במשך למעלה מעשור ולא מצא ירידה בהתקפי לב, שבץ או תמותה, התבצע מחקר כנגד, יותר עדכני, אשר מצא כי בקרב נשים - אבל לא גברים - נטילת מולטי ויטמין במשך למעלה משלוש שנים הייתה קשורה לסיכון נמוך יותר למות ממחלות לב . כאשר יש כל מיני מחקרים אשר מצביעים על כך שלבני האדם אשר נוטלים מולטי ויטמינים יש סיכון נמוך יותר למחלות לב, אחרים לא מצאו קשר. בסך הכללי, הראיות מעורבות.

האם מולטי ויטמין לגבר יכול למנוע בעיות בערמונית?

אנחנו משוכנעים שנושא הערמונית בוודאי ברור למרבית הגברים, אבל מכיוון שגם נשים בוודאי קוראות את המאמר הזה, נסביר עליה בכמה מלים. ובכן, הערמונית הינה בלוטה קטנה שמתפקדת באמצעות הפרשה של כמה מהנוזלים החשובים ביותר בזרע. ברם, כאשר גברים מתחילים להזדקן, הם נמצאים בסיכון לפתח בעיות בערמונית כדוגמת - היפרפלזיה שפירה של הערמונית, סרטן הערמונית ודלקת הערמונית. גברים מסוגלים להפחית את הסיכונים שלהם לחוות בעיות בערמונית על ידי נטילה של מולטי ויטמין לגבר שמכילים אבץ. מינרל זה יכול למנוע ערמונית מוגדלת ולכווץ בלוטת ערמונית דלקתית. גברים שמתכננים ליטול מולטי ויטמין לגבר לשם הגנה על הערמונית בלבד צריכים להתרחק ממוצרים המכילים ויטמין E וסלניום. הדבר נתמך מדעית, שוויטמין E וסלניום יכולים רק להגביר את הסיכון לסרטן הערמונית של גברים.

כיצד נקשר מולטי ויטמין לגבר למחלת הסרטן?

אף בעניין של הקשר בין מולטי ויטמין לגבר לבין מחלת הסרטן יש עדויות סותרות. על פי שפע של מחקרים שנערכו בנושא, נמצא כי לא קיימת כל השפעה על הסיכון לסרטן, בעוד שאחרים קושרים שימוש במולטי ויטמין לסיכון מוגבר לסרטן. סקירה אחת בחנה חמישה מחקרים אקראיים מבוקרים הכוללים כמעט חמישים אלף בני אדם, ונמצא סיכון נמוך בשלושים ואחד אחוזים לסרטן בקרב הגברים שנטלו מולטי ויטמין לגבר, אבל בלי כל השפעה בקרב הנשים. שני מחקרים תצפיתיים, האחד כלל רק נשים והשני כולל גברים ונשים כאחד, קשרו שימוש ארוך טווח במולטי ויטמין לסיכון מופחת לסרטן המעי הגס. ונקנח עם עוד מחקר אשר מצא כי שימוש יום יומי במולטי ויטמין ארוך טווח הפחית את הסיכון לסרטן בגברים עם היסטוריה של סרטן, כמו גם באלה ללא היסטוריה של מחלת הסרטן.

האם ביכולתם של ויטמינים לגברים למנוע תפקוד לקוי של זקפה?

מן הסתם, גברים שסובלים מתפקוד לקוי של זקפה אינם עשויים לשמור על זקפה מספיק איתנה בשביל ליהנות מפעילויות של סקס. קיום אורח חיים שאיננו בריא מהווה גורם מאוד שכיח לבעיות הזקפה של הגברים. זאת אולי לא ממש סיבה לדאגה תהומית, אך בכל זאת זה עשוי לגבות מחיר יקר ממערכת היחסים הזוגית, ואף מהביטחון העצמי של הגברים. יש סוגים של ויטמינים לגברים שעשויים כיום לסייע לגברים למנוע או לטפל בהפרעות של זקפה. כמו למשל -  ויטמין C עשוי לשפר את זרימת הדם בגוף, מה שיכול לגרום לסקס טוב יותר פונקציה רגילה.

מהו ויטמין B
ויטמינים

מהו ויטמין B12

במאמר זה אנו נעסוק בנושא ויטמין B12 , יינתנו טיפים ובנוסף נעמיק בנושא. חיוניות ויטמין B12 ויטמין B12 הוא רכיב תזונתי חיוני לבני אדם. הוא

לצפייה »
קומפלקס ויטמין b
ויטמינים

קומפלקס ויטמין b

לא כולם יודעים מה זה קומפלקס ויטמין b, אז כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר בזאת כי מדובר אודות שילוב של שמונה ויטמינים, אשר ממלאים תפקידים

לצפייה »
סרום ויטמין C
ויטמינים

סרום ויטמין C

רוב האנשים מתעניינים ורוצים לטפח את עור הפנים, לפיכך יש להניח ששמעתם על סרום ויטמין C. באופן כללי, ויטמין C נחשב לאחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג

לצפייה »
מולטי ויטמין לנשים
ויטמינים

מולטי ויטמין לנשים

כל בני האדם שואפים להגיע לכדי איזון, הם מנסים לישון יותר טוב, לאכול נכון יותר, או להתאמן יותר. כולם משתדלים לנווט את לוח הזמנים עם

לצפייה »
ויטמינים לנשירת שיער
ויטמינים

ויטמינים לנשירת שיער

כל אחד, ובעיקר הנשים, חפץ להתהדר בשיער בריא, בעל נפח וארוך למדי. הבשורות הרעות הן שלא תמיד אפשר להשיג זאת. שיער עשוי להיות שמנוני או

לצפייה »
ויטמינים לשיער
ויטמינים

ויטמינים לשיער

 מי מבינכם איננו רוצה שיער בריא ושופע? בוודאי שכולכם הייתם רוצים בכך. יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להשיג זאת, כמו למשל – להקפיד על

לצפייה »
מולטי ויטמין לילדים
ויטמינים

מולטי ויטמין לילדים

בתור הורים, בוודאי שהבריאות של הילדים שלכם בראש מעיינכם, ואכילת תזונה מאוזנת ובריאה היא בראש סדר העדיפויות לשם התפתחות וצמיחה של הילדים שלכם. אך עם

לצפייה »
ויטמין סי ליפוזומלי
ויטמינים

ויטמין סי ליפוזומלי

באופן כללי, ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בתהליכים המגבירים את גורם הזוהר של העור, והוא גם תומך בבריאות המוח והלב. כמו כן, אולי הכי חשוב,

לצפייה »
ויטמין e לפנים
ויטמינים

ויטמין e לפנים

מינרלים או ויטמינים נחשבים כמעצימים של הלחות, שהופכת את עור הפנים לזוהר, לחלק או לגמיש. לכל הטוב הזה נלווה ויטמין e לפנים, ויש מי ששואל

לצפייה »
ויטמין סי אקוסאפ
ויטמינים

ויטמין סי אקוסאפ

ויטמין סי אקוסאפ נחשב לממש חיוני, בעיקר מכיוון שהגוף שלכם אינו מסוגל לייצר אותו. הוא מסיס במים. חרף העובדה שלרוב מומלץ לקבל את צריכת ויטמין

לצפייה »
ויטמין C לפנים
ויטמינים

ויטמין c לפנים

ויטמין C הוא אגדי בעולם טיפוח העור של הפנים. ככלל, יש הטוענים שהוא הגביע הקדוש לכל מה שקשור לעור הפנים, ולא בכדי. אתם עשויים לקבל

לצפייה »

תפריט נגישות

חדש באתר תרופות סבתא

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר תרופות סבתא
כי סבתא דואגת לכם גם לפרנסה 💝